Możecie kochać ją za głos, za piosenkę z „Titanica”, ale też za styl. Celine Dion - bo o niej mowa - od lat fascynuje i inspiruje kobiety na całym świecie. Jej kreacje wielokrotnie doceniane były przez największe magazyny modowe, a w jej garderobie znaleźć można prawdziwe perełki, które potrafi łączyć w niebanalne stylizacje, udowadniając, że szafa kobiety przed 50-tką wcale nie musi być nudna.
Celine Dion stworzyła własną markę dodatków
Nic więc dziwnego, że Celine Dion wreszcie zdecydowała się na coś więcej, niż tylko noszenie ubrań. Kanadyjska gwiazda właśnie ogłosiła światu, że zamierza stworzyć własną linię dodatków!
Celine Dion stworzyła własną markę dodatków
48-letnia piosenkarka, przy wsparciu finansowym Grupy Bugatti, stworzyła „The Celine Dion Collection”, którą zaprezentowała w Mandalay Bay Convention Center w Las Vegas.
Celine Dion stworzyła własną markę dodatków
- Ta kolekcja to nie jest coś, o czym rozmawiałam z moim zmarłym mężem przed jego śmiercią, ale jestem pewna, że byłby ze mnie dumny - mówiła Celine Dion podczas konferencji, dodając, że po śmierci męża Renego Angelila musiała się zatrzymać i przedefiniować swoje życie.
Celine Dion stworzyła własną markę dodatków
Kolekcja akcesoriów to nowy rozdział w jej karierze - być może spełnienie marzenia, może jakieś wyzwanie, może ciekawość. Niezależnie od tego, co kierowało Celine Dion, efekt jest co najmniej zaskakujący. Przede wszystkim, jeśli chodzi o rozmiar przedsięwzięcia, bo w kolekcji Celine Dion znajdziemy aż 70 elementów, a twórcy zapowiadają, że docelowo ma być ich aż 200!
Celine Dion stworzyła własną markę dodatków
Torby, portfele, małe ozdobne elementy - to wszystko znajdziemy w kolekcji, którą piosenkarka zaprojektowała przy współpracy z Lawem Roachem - stylistą gwiazdy oraz jurorem w programie „America’s Next Top Model”.
Ceny poszczególnych produktów wahają się między 78 a 2 000 dolarów. Akcesoria dostępne będą na stronie artystki pod koniec lutego.