Rusza sprzedaż kolekcji Magda Butrym x H&M. "Kobiecość w rozkwicie"
Magda Butrym celebruje 10-lecie swojej marki w wyjątkowy sposób. Najsłynniejsza polska projektantka stworzyła bowiem kolekcję dla H&M, czyli szwedzkiego giganta odzieżowego, który słynie ze współprac z topowymi postaciami świata mody. Sprzedaż rusza 24 kwietnia o godzinie 9.
Była elegancja Karla Lagerfelda, casual w stylu Stelli McCartney, przepych na miarę Balmain czy też subtelność od Erdem. Teraz przyszedł czas na Magdę Butrym, której nie trzeba przedstawiać nawet największym światowym gwiazdom. Jej kolekcja pod hasłem "Femininity in bloom", co tłumaczymy jako "Kobiecość w rozkwicie", trafi do sprzedaży już 24 kwietnia. Wyjątkowe ubrania i dodatki z metką Butrym będzie można kupić na internetowej stronie H&M, w aplikacji mobilnej oraz stacjonarnie przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie.
Kolekcja jest niezwykle spójna i stanowi wyraźne podsumowanie działalności Butrym na przestrzeni ostatnich 10 lat. Projektantka zaproponowała jako jej "core" różę, czyli motyw, na którym zbudowała tożsamość marki. Tutaj kobieca zmysłowość spotyka się ze słowiańską melancholią.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"To jest hit?!". Testujemy modowe patenty, które ułatwiają życie
Magda Butrym o kolekcji dla H&M
– Naprawdę widzę tę kolekcję jako szansę na zaproszenie ludzi do naszego świata – w którym celebrujemy kobiecość i piękno. Każdy element wnosi własne poczucie słowiańskiego romansu, jednocześnie oddając hołd historii naszej marki – wyjaśnia Magda Butrym w oficjalnej komunikacji.
– Róża jest dla mnie niewyczerpanym źródłem inspiracji, pozwalającym mi eksperymentować z różnymi interpretacjami, przy jednoczesnym pozostaniu wierną istocie mojej estetyki – tłumaczy projektantka.
W ofercie znajdziemy wiele modeli w bardzo przystępnych cenach. Za czarne body trzeba zapłacić 209,99 zł, podczas gdy minisukienki tuby kosztują między 319,99 zł a 359,99 zł. Cena za różowy top wynosi 164,99 zł, tyle samo, co za koronkową chustkę. Nieco mniej kosztuje natomiast choker z motywem róży. Za najbardziej efektowną sukienkę z kolekcji (czerwona mini z trójwymiarowymi różami) trzeba dać 1999,99 zł. Skórzany płaszcz w odcieniu bordo jest w tej samej cenie, która stanowi jednocześnie górną granicę dla całej kolekcji.
Zobacz też: Kolejna gwiazda pokochała projekty Polki. Dakota Johnson zniewala w jeansowym komplecie Magdy Butrym
Pierwszy event promujący kolekcję Magda Butrym x M&M odbył się w Nowym Jorku, natomiast później celebracja przeniosła się do Warszawy. Na ściance brylowały m.in. Jessica Mercedes, Lara Gessler, Joanna Horodyńska, Ada Fijał, Natalia Szroeder czy Vanessa Aleksander.
Róża opanowała świat mody
Nie da się nie zauważyć, że motyw róży lansowany przez Magdę Butrym już wiele sezonów temu zawładnął światem mody. Aktualnie jest wykorzystywany przez wiele marek, w tym odzieżowych sieciówek. Trójwymiarowe, materiałowe kwiaty zdobią marynarki, T-shirty, topy, sukienki, a nawet kostiumy kąpielowe. Róża stała się najgorętszym detalem, który nadaje stylizacji wyszukanego charakteru i subtelnego sznytu.
Zobacz też: Najsłynniejsza it‑girl włożyła sukienkę od Magdy Butrym. Ta cekinowa mini to prawdziwa petarda
Zapraszamy na grupę na Facebooku - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.