Tommy Hilfiger wydaje wspomnienia
W 2015 roku przypada 30. rocznica powstania marki Tommy Hilfiger. Z tej okazji znany amerykański projektant postanowił wydać książkę, która będzie zbiorem jego wspomnień.
09.02.2015 | aktual.: 10.02.2015 10:03
Styl "preppy" był inspirowany wizerunkiem amerykańskich studentów z wyższych klas. W latach 80. kojarzył się raczej z niemodnymi ubraniami, które nie miały nic wspólnego z atrakcyjnością. Jego odbiór całkowicie zmienił się w momencie, kiedy w 1985 roku na rynku pojawiła się marka Tommy Hilfiger. Dawny konserwatywny styl zyskał odświeżony charakter - zaletami nowych ubrań były przede wszystkim paleta żywych kolorów oraz wygoda. Pomysły Tommy'ego Hilfigera idealnie nadawały się do noszenia na co dzień, dlatego bez trudu trafiły w gust mieszkańców Ameryki.
Dziś marka Tommy Hilfiger to kwintesencja amerykańskiego stylu oraz jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie korporacji. Swój sukces komercyjny zawdzięcza przede wszystkim doskonałej strategii promocji. To właśnie Tommy Hilfiger był prekursorem łączenia mody ze światem celebrytów, sponsorując trasy koncertowe popularnych zespołów rockowych. To właśnie w jego kampaniach pojawiały się największe gwiazdy, takie jak David Bowie czy Lenny Kravitz.
Sukcesy znanej marki to tylko jeden z wątków, który zostanie podjęty we wspomnieniach amerykańskiego projektanta. W swojej książce Hilfiger zamierza również opowiedzieć o swoim dzieciństwie, drodze do sławy oraz niepowodzeniach, które również pojawiły się w trakcie jego długiej kariery.
"Zastanawiając się nad moimi osiągnięciami w świecie mody przez ponad 30 ostatnich lat widzę, że to był niezwykły czas, pełen znaczących momentów, które zaważyły na mojej karierze i życiu osobistym" - oficjalnie skomentował współpracę Tommy Hilfiger. "Zawsze uważam, że to co najlepsze jeszcze nadejdzie, ale już to co było, to była wielka, wspaniała przygoda".
Książka ze wspomnieniami Tommy'ego Hilfigera będzie miała premierę jesienią 2015 roku.