Nowa kampania Tommy Hilfiger na jesień 2014

Rodzina Hilfigerów powraca na amerykańską prerię. W nowej kampanii wizerunkowej marki „la víe en rõpe” zobaczymy nowe podejście do klasycznego stylu marki.

Rodzina Hilfigerów powraca na amerykańską prerię. W nowej kampanii wizerunkowej marki „la víe en rõpe” zobaczymy nowe podejście do klasycznego stylu marki.

Eklektyczna rodzina podbija łono natury w wyrafinowanym stylu, z elementami nawiązującym do surowego otoczenia. W kolekcji znajdą się parki z kapturami, marynarki, skórzane kurtki i kozaki. Nowa linia posiada elementy wykonane ze skóry owczej oraz liny wykorzystywanej przy skokach na bungee. Koszulo-sukienki posiadają wzór wyblakłej od słońca kratki. Wiernym pomocnikiem i towarzyszem podczas wędrówek będzie pies Bernardyn.

Obraz
© (fot. materiały prasowe)

- W tym sezonie, Rodzina Hilfigerów powraca i jest bardziej żądna przygody niż kiedykolwiek wcześniej - powiedział Tommy Hilfiger. - Zainspirowaliśmy się tradycyjnym sprzętem wspinaczkowym, który odświeżyliśmy i użyliśmy do stworzenia współczesnej miejskiej kolekcji na jesień 2014. Dzięki współpracy z Abraham Moon, słynną brytyjską manufakturą wełny, uzyskaliśmy linię łączącą tradycyjne sploty z technicznymi elementami sprzętu wspinaczkowego. Kolekcja będzie świetnie wyglądać nie tylko w domku letniskowym w Aspen, ale również na ulicach Nowego Jorku.

Obraz
© (fot. materiały prasowe)

Nowa kampania Rodzina Hilfigerów oddaje tradycyjny, elegancki, ale zarazem typowo brytyjski wdzięk marki Tommy Hilfiger. Kampania została sfotografowana przez Craiga McDeana. Stylizacją zajął się Karl Templer, a kreatywną dyrektywę nad projektem objęła agencja Laird of Laird + Partners.

Kampania została sfotografowana na obszarze Jeziora Tahoe. Rodzinę tworzą Arthur Kulkov, Julia Hafstrom, Bernard Fouquet, RJ King, Marlon Teixeira i Luke Willett. W tym sezonie do kampanii dołączyły również nowe postaci, które uosabiają wyrafinowany szyk i tradycyjny duch marki Tommy Hilfiger, m.in. Malaika Firth, Ophelie Guillermand, Lexi Boling, Emma Balfour, RJ Rogenski, Conrad Bromfield, Abiah Hostvedt, oraz pies rasy Bernardyn o imieniu Buck.

Obraz
© (fot. materiały prasowe)

Aby wesprzeć estetykę nowej kampanii “la víe en rope”, Tommy Hilfiger stworzył specjalnie zaprojektowane z tej okazji mosiężne logo. Gładki, postarzały mosiądz podkreśla ikoniczne logo marki oraz firmową paletę kolorów: czerwień, biel oraz niebieski. Nowe logo pojawi się w kampanii na jesień 2014, na wszystkich materiałach promocyjnych i oznakowaniach w punktach sprzedaży marki.

Źródło artykułu: Informacja prasowa

Wybrane dla Ciebie

Ukochany zostawił dla niej żonę oraz dziecko. Była przy nim do samego końca
Ukochany zostawił dla niej żonę oraz dziecko. Była przy nim do samego końca
Żyją w "rzymskim małżeństwie". Aktorska para mówi wprost o ślubie
Żyją w "rzymskim małżeństwie". Aktorska para mówi wprost o ślubie
Żałuje współpracy z Joanną Krupą? "Zrobiła skok na kasę"
Żałuje współpracy z Joanną Krupą? "Zrobiła skok na kasę"
Posadź właśnie teraz. Wiosną wypuszczą zdrowe pędy
Posadź właśnie teraz. Wiosną wypuszczą zdrowe pędy
Przetrzyj meble produktem z łazienki. Na długo zapomnisz o kurzu
Przetrzyj meble produktem z łazienki. Na długo zapomnisz o kurzu
Mówi wprost o Polkach. Wyznała, dlaczego trudno im znaleźć partnera
Mówi wprost o Polkach. Wyznała, dlaczego trudno im znaleźć partnera
Luksus w samym sercu Warszawy. Oto jej "drugi dom"
Luksus w samym sercu Warszawy. Oto jej "drugi dom"
Popularne jesienne kwiaty. Nie sprawdzą się w każdym domu
Popularne jesienne kwiaty. Nie sprawdzą się w każdym domu
Wypróbuj trik ze spłuczką. Rachunki za wodę spadną
Wypróbuj trik ze spłuczką. Rachunki za wodę spadną
Wrzuć do pralki. Zapomnisz o pleśni i brzydkim zapachu
Wrzuć do pralki. Zapomnisz o pleśni i brzydkim zapachu
Tak przywitała Trumpów. Nie ma mowy o wpadce
Tak przywitała Trumpów. Nie ma mowy o wpadce
Najlepszy termin na sadzenie czosnku. Główki będą wielkie jak pięść
Najlepszy termin na sadzenie czosnku. Główki będą wielkie jak pięść