Nowa kampania Tommy Hilfiger na jesień 2014

Rodzina Hilfigerów powraca na amerykańską prerię. W nowej kampanii wizerunkowej marki „la víe en rõpe” zobaczymy nowe podejście do klasycznego stylu marki.

Rodzina Hilfigerów powraca na amerykańską prerię. W nowej kampanii wizerunkowej marki „la víe en rõpe” zobaczymy nowe podejście do klasycznego stylu marki.

Eklektyczna rodzina podbija łono natury w wyrafinowanym stylu, z elementami nawiązującym do surowego otoczenia. W kolekcji znajdą się parki z kapturami, marynarki, skórzane kurtki i kozaki. Nowa linia posiada elementy wykonane ze skóry owczej oraz liny wykorzystywanej przy skokach na bungee. Koszulo-sukienki posiadają wzór wyblakłej od słońca kratki. Wiernym pomocnikiem i towarzyszem podczas wędrówek będzie pies Bernardyn.

Obraz
© (fot. materiały prasowe)

- W tym sezonie, Rodzina Hilfigerów powraca i jest bardziej żądna przygody niż kiedykolwiek wcześniej - powiedział Tommy Hilfiger. - Zainspirowaliśmy się tradycyjnym sprzętem wspinaczkowym, który odświeżyliśmy i użyliśmy do stworzenia współczesnej miejskiej kolekcji na jesień 2014. Dzięki współpracy z Abraham Moon, słynną brytyjską manufakturą wełny, uzyskaliśmy linię łączącą tradycyjne sploty z technicznymi elementami sprzętu wspinaczkowego. Kolekcja będzie świetnie wyglądać nie tylko w domku letniskowym w Aspen, ale również na ulicach Nowego Jorku.

Obraz
© (fot. materiały prasowe)

Nowa kampania Rodzina Hilfigerów oddaje tradycyjny, elegancki, ale zarazem typowo brytyjski wdzięk marki Tommy Hilfiger. Kampania została sfotografowana przez Craiga McDeana. Stylizacją zajął się Karl Templer, a kreatywną dyrektywę nad projektem objęła agencja Laird of Laird + Partners.

Kampania została sfotografowana na obszarze Jeziora Tahoe. Rodzinę tworzą Arthur Kulkov, Julia Hafstrom, Bernard Fouquet, RJ King, Marlon Teixeira i Luke Willett. W tym sezonie do kampanii dołączyły również nowe postaci, które uosabiają wyrafinowany szyk i tradycyjny duch marki Tommy Hilfiger, m.in. Malaika Firth, Ophelie Guillermand, Lexi Boling, Emma Balfour, RJ Rogenski, Conrad Bromfield, Abiah Hostvedt, oraz pies rasy Bernardyn o imieniu Buck.

Obraz
© (fot. materiały prasowe)

Aby wesprzeć estetykę nowej kampanii “la víe en rope”, Tommy Hilfiger stworzył specjalnie zaprojektowane z tej okazji mosiężne logo. Gładki, postarzały mosiądz podkreśla ikoniczne logo marki oraz firmową paletę kolorów: czerwień, biel oraz niebieski. Nowe logo pojawi się w kampanii na jesień 2014, na wszystkich materiałach promocyjnych i oznakowaniach w punktach sprzedaży marki.

Źródło artykułu: Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
"Ja w domu nic nie robię". Wszystkie obowiązki przejął mąż
"Ja w domu nic nie robię". Wszystkie obowiązki przejął mąż
Kup zamiast karpia i dorsza. Najzdrowsza ryba na święta
Kup zamiast karpia i dorsza. Najzdrowsza ryba na święta
Napisała nekrolog dla siostry. Treść wielu oburzyła
Napisała nekrolog dla siostry. Treść wielu oburzyła
Nowy biust i zęby. Po metamorfozie u Rozenek jest nie do poznania
Nowy biust i zęby. Po metamorfozie u Rozenek jest nie do poznania
"Oddała" swoje ciało na sześć godzin. Przeraża, do czego posunęli się ludzie
"Oddała" swoje ciało na sześć godzin. Przeraża, do czego posunęli się ludzie
Był miłością jej życia. Tak zachował się, gdy zachorowała
Był miłością jej życia. Tak zachował się, gdy zachorowała
Beata Ścibakówna cała w prześwitach. Tak przyszła na wielką galę
Beata Ścibakówna cała w prześwitach. Tak przyszła na wielką galę
Torbicka na gali Teatru Wielkiego. Postawiła na klasykę z odważnym twistem
Torbicka na gali Teatru Wielkiego. Postawiła na klasykę z odważnym twistem
Przyprawa, która "topi" tkankę tłuszczową. Znajdziesz ją w kuchni
Przyprawa, która "topi" tkankę tłuszczową. Znajdziesz ją w kuchni
Pielęgniarka obejrzała "M jak miłość". Złapała się za głowę
Pielęgniarka obejrzała "M jak miłość". Złapała się za głowę
Ekspertka odradza na święta. "Jakbyśmy się najedli świeczki"
Ekspertka odradza na święta. "Jakbyśmy się najedli świeczki"
Zadała Trumpowi niewygodne pytanie. "Jesteś głupia?
Zadała Trumpowi niewygodne pytanie. "Jesteś głupia?
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟