UrodaWodzić na pokuszenie

Wodzić na pokuszenie

Wodzić na pokuszenie
02.01.2008 15:18, aktualizacja: 31.05.2010 18:57

„Kuszący, uwodzicielski zapach” - która z nas, wybierając dla siebie odpowiedni zapach, nie natrafiła na takie hasła reklamowe? Czemu są skuteczne?

„Kuszący, uwodzicielski zapach” - która z nas, wybierając dla siebie odpowiedni zapach, nie natrafiła na takie hasła reklamowe? Czemu są skuteczne? Większość z nas chce oddziaływać na wymarzonego partnera, podnosząc temperaturę jego ciała w romantycznych sytuacjach. Twój zapach może bardzo silnie wpłynąć na powodzenie w kontaktach prywatnych i stać się doskonałym wabikiem na mężczyzn.

Ten kuszący zapach

Naukowcy zajmujący się badaniem wpływu woni na podejmowanie decyzji i nasze działanie przekonują, że oddziaływanie zapachem jest jednym z silniejszych bodźców w komunikacji partnerów. Odpowiedni zapach jest często elementem decydującym o zawarciu znajomości. Dlatego też tak dużą wagę przykładamy do wyboru odpowiedniego zapachu perfum.

Mówi się, że mężczyźni kochają oczami, a kobiety uszami. Jest coś trafnego w tym stwierdzeniu. Mężczyźni uwielbiają pobudzanie zmysłu wzroku odpowiednim strojem i kokieteryjnym zachowaniem. Statystyczne kobiety z kolei uwielbiają rozmowę, czułe słowa, szepty. Pobudzają nas różne bodźce. Obie płcie jednak w temacie perfum są zgodne - uwielbiają je.

Badanie zapachów i ich wpływu na ludzkie relacje ma swoje podłoże w odkryciu wonnych substancji, które są wytwarzane przez zwierzęta w okresie godowym. W świecie zwierzęcym dominuje ten sposób doboru partnera do rozrodu. Brzmi to odrobinę mało romantycznie jednak ma proste przełożenie na relacje międzyludzkie.

Moc feromonów

Każdy człowiek wytwarza specyficzne, właściwe sobie feromony. Zapach ten odpowiada w części za komunikację niewerbalną. Zależy nam na wywieraniu dobrego wrażenia, dlatego właśnie zwracamy uwagę na ten temat związany z perfumiartstwem. Część kobiet wytwarza silniej oddziaływujący zapach, inne bardziej subtelny.

To samo dotyczy mężczyzn. Właśnie ten osobisty odpowiada w dużej mierze za to, czy dobrze czujesz się w towarzystwie nowo poznanego mężczyzny. Według badań specjalistów zajmujących się męskimi feromonami, wyczuwasz je w pocie i oddechu partnera.

Choć nie udało się jeszcze do końca zbadać tych tajemniczych substancji, wiele firm stara się stworzyć syntetyczny odpowiednik naturalnych feromonów. Temat ten jest cały czas badany. W ofercie niektórych firm znajdują się już bezwonne feromony, mające oddziaływać jak te naturalne. Większość klientów podchodzi jednak do nich z rezerwą. Syntetyczne feromony dodawane są także do niektórych wód zapachowych.

Na pewno jednak możesz użyć tradycyjnych perfum, które oddziałują na twoje zmysły. Większość domów mody nie stosuje feromonów, a mimo to uwodzą one swoim aromatem nie tylko kobiety je noszące. Świadomość tego, że atrakcyjnie pachniesz, podnosi twoją samoocenę, a przez to i atrakcyjność w oczach partnera.

Jakie zapachy uwodzą mężczyzn?

Jakie perfumy wybrać dla siebie? Statystyki mówią, że najmniejszym zainteresowaniem mężczyzn cieszą się zapachy orientalne z silną nutą piżma. Jeśli chcesz zrobić wrażenie na swoim mężczyźnie zwiększysz swoje szanse używając perfum delikatnych, słodkich z nutami kwiatów i owoców. Poza owocami często silnie pobudzają nuty lawendy, cynamonu i wanilii.

Zapachy dla uwodzicielki:

Paris Nights Celine Dion
Zapach zmysłowy, tajemniczy i przepełniony ekspresją. Uwodzicielski korzystający z nut owocowych, kwitowych i drzewnych. Woda toaletowa 50 ml – 139,90 zł

Kylie Minogue Sweet Darling
Zapachu jest połączeniem woni waty cukrowej, marakuji i wanilii. 30 ml - 115 zł

Boss Intense Hugo Boss
Zapach bardzo kobiecy, bardzo zmysłowy. Dzięki ciepłym, wibrującym nutom nie sposób się mu oprzeć. Woda perfumowana 50 ml - 169 zł

Paris Hilton Just Me
Bardzo zmysłowy, szykowny, sexy. W zapachu znajdziesz nuty konwalii, bergamotki, czerwonej porzeczki, różowego pieprzu, frezji oraz białej róży. Woda perfumowana 100 ml – 199 zł

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także