UrodaZapach czerwieni

Zapach czerwieni

Zapach czerwieni
18.06.2008 11:59, aktualizacja: 30.05.2010 15:30

Lubisz silne, zdecydowane zapachy? Dla osób takich jak Ty na rynku pojawiła się nowa linia zapachowa dla kobiet i mężczyzn.

Lubisz silne, zdecydowane zapachy? Dla osób takich jak Ty na rynku pojawiła się nowa linia zapachowa dla kobiet i mężczyzn.

Marka Paco Rabanne stworzyła nowy zapach będący alternatywą dla Ultrafioletu – Ultrared. Prawdziwy, czuły czerwony – kolor energii i pasji, staje dumnie obok Ultrafioletu – uosobienia duchowości.

Ultrared jest wcieleniem pasji płomiennej kobiety, która nigdy nie rezygnuje ze swej siły. To zapach, który gra na błyskotliwych i mocnych kontrastach, woń, która budzi wszystkie zmysły.

Nuta głowy to czerwone tutti frutti: owocowa kompozycja czerwonej porzeczki i poziomki pobudza kubki smakowe poprzez pełen smaku entuzjazm.
Nuta serca to powiew święta kwiatów: anyż z lukrecją rozpościera swą ujmującą wstążkę, jaśmin gra czarującą i owocową nutę a pianka owocowa przenosi nas w rozkoszny okres dzieciństwa.
Nuta głębi to uzależniające świętowanie: zmysłowe drzewo cedrowe pomaga przywołać ekscytujący charakter bursztynu, a smuga wanilii otacza skórę słodką nagrodą.

Ultrared Man dodaje mocy uwodzicielskiej wrażliwości. Wdzięk przechodzi w siłę, energia zwycięża z charyzmą.

Nuta głowy tryska energią: zapach emanuje błyskotliwą witalnością skórki pomarańczy, a intensywna świeżość podnosi alarm zmysłów.
Nuta serca to intensywna zmysłowość: smakowita pralinka jest otwartym zaproszeniem ulegania, a akcent ziarenek tonka dodaje zmysłowości.
Rozbrajająca kombinacja nuty głębi: drzewna nuta paczuli uwalnia tradycyjną męskość, dzięki otaczającej wanilii, z bogatym, orientalnym charakterem. Silna zmysłowość łączy się z innowacyjną, zdecydowaną energią.

Produkt jest dostępny w pojemnościach:

Ultrared, 50 ml – 230 zł, lub 80 ml – 290 zł

Ultared Man, 50 ml – 180 zł, lub 100 ml – 250 zł

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także