Czym jeszcze zaskoczy nas H&M?
Popularne sieciówki odzieżowe takie jak Zara, czy H&M doczekały się nawiązującego do fast foodów określenia fast fashion. Nic dziwnego! Niedawno pisaliśmy o nadchodzącym otwarciu pierwszego w Polsce sklepu COS, nieco bardziej szykownej siostry marki H&M. Tymczasem szwedzki koncern zapowiedział premierę całkiem nowego sklepu o intrygującej nazwie „& Other Stories”, co można przetłumaczyć na „oraz inne historie”.
Popularne sieciówki odzieżowe, takie, jak Zara czy H&M, doczekały się - nawiązującego do fast foodów - określenia "fast fashion". Nic dziwnego! Niedawno pisaliśmy o otwarciu pierwszego w Polsce sklepu COS, nieco bardziej szykownej siostry marki H&M. Tymczasem szwedzki koncern zapowiedział premierę całkiem nowego sklepu o intrygującej nazwie „& Other Stories”, co można przetłumaczyć na „oraz inne historie”.
Jeszcze niezbyt wiele wiadomo o nowej marce, ale z informacji jakie obiegły prasę, można wnioskować, że ceną „& Other Stories” będzie zbliżało się raczej do wspomnianego wcześniej brandu COS niż do popularnego H&M i tak jak COS, będzie od H&M niezależne.
Bardzo wierzymy w naszą nową markę i widzimy potencjał do nowych inicjatyw – mówił Karl-Johan Persson prezes grupy, premierę „& Other Stories” zapowiedział na przyszły rok.
Pierwszy sklep zostanie prawdopodobnie otwarty w Wielkiej Brytanii, która obok Chin i Stanów Zjednoczonych jest krajem największych inwestycji koncernu, oprócz niego ma powstać jeszcze dziesięć kolejnych salonów w Europie.
„& Other Stories” będzie szóstym „dzieckiem” koncernu H&M. Największa jest oczywiście tytułowa marka sieciówki – ponad dwa i pół tysiąca sklepów w czterdziestu czterech państwach. Oprócz niej funkcjonują niedostępne na razie w Polsce:
Monki – oferujące nowoczesne, odważne ubrania oraz buty i dodatki. Każdy sklep ma wyglądać jak zaczarowana kraina pełna ciekawych ciuchów, w wystroju dominuje czerń i jaskrawe kolory.
Weekday – miejski styl dla kobiet i mężczyzn a właściwie chłopców i dziewcząt.
Cheap Monday – inspirowany modą subkultur połączoną z trendami z wybiegów, jak wskazuje nazwa ubrania Cheap Monday mają być niedrogie, w młodzieżowym stylu, o czym świadczy również logo z rysunkową trupią czaszką.
COS – propozycja dla minimalistek i wielbicielek szwedzkiej prostoty.
Czy i ewentualnie kiedy „& Other Stories” miałoby zostać otwarte w Polsce, nie wiadomo. Póki co czekamy na polski debiut COS.
(nmk/pho)