Kulisy sesji kampanii conceptshop.pl
Blogerki, dobra zabawa oraz ubrania, dodatki i biżuteria od młodych projektantów, czyli kulisty sesji zdjęciowej do kampanii conceptshop.pl.
09.04.2013 | aktual.: 11.04.2013 10:27
Blogerki, dobra zabawa oraz ubrania, dodatki i biżuteria od młodych projektantów, czyli kulisty sesji zdjęciowej do kampanii conceptshop.pl.
W ostatnich dniach lutego odbyła się sesja zdjęciowa do kampanii promującej concepshop.pl – platformy z ubraniami, dodatkami i biżuterią młodych polskich projektantów. Wszystko w wyjątkowej scenerii – we wnętrzach sopockiej Zatoki Sztuki, tuż nad brzegiem morza.
Do udziału w sesji zostały zaproszone dwie znakomite polskie blogerki modowe – Jessica Adamczyk (FashionMugging) oraz Magdalena Majewska (ams-la-la-land). Obie dobrze potrafią wyrazić siebie oraz własny styl za pomocą mody. Są wyraziste, choć różne. Jessica jest wielbicielką minimalizmu. Stonowana i klasyczna. Magda – ekstrawagancka. Lubi śmiałe połączenia i eksperymenty.
– Pomysł kreatywny na zdjęcia był prosty. Zależało nam, żeby pokazać Jessicę i Magdę w ich naturalnym środowisku. Chodziło o uchwycenie momentu, w którym planują sesję na bloga i wybierają do niej ciuchy. Wszystko bez nadmiernego zadęcia, bez zbędnych rekwizytów – wyjaśniała Ewa Cięszka, Specjalistka ds. Marketingu w Wirtualnej Polsce, producentka i pomysłodawczymi sesji.
Na planie panowała dobra energia, a dziewczyny sprawdziły się w roli modelek, mimo braku profesjonalnego przygotowania. Nad realizacją sesji czuwał sztab ludzi. Fryzury Magdy i Jessici ułożyły Magda Komoń oraz Maria Karczewska, a makijaż wykonała Ala Iwańczuk z alicjamakeup.pl. Za zdjęcia i postprodukcję odpowiedzialny był Borys Maik.
– To niesamowite uczucie, którego wcześniej nie doświadczyłam. Wszyscy znakomicie się bawiliśmy i dobrze się dogadywaliśmy – tak o swoim udziale w sesji mówiła Jessica. Co do efektów – muszę przyznać, że cudownie będzie zobaczyć swoją twarz w reklamie w gazecie. Nie zmienia to jednak faktu, że daleko mi do gwiazdy czerwonych dywanów. W dalszym ciągu uważam, że jestem najzwyklejszą dziewczyną na świecie. Nic się w tej kwestii nie zmieniło – śmieje się Jess.
Serwis w tym roku obchodzi swoje pierwsze urodziny, dlatego na planie nie brakowało powodów do świętowania. Nie obyło się bez szampana i słodkości. Po pracowitym dniu pracy, przyszedł czas na odpoczynek. Cała ekipa udała się do * Restauracji Mantra* w Gdańsku, gdzie odpoczywała, odreagowywała i zajadała się indyjskimi smakołykami szefa kuchni.
W sesji wykorzystano produkty takich marek, jak m.in. SHE/S A RIOT, Fanfaronada, Loft 37, Patkas, K.T.Fab!, Milate, Sylwia Snoch oraz Klaudyna Cerklewicz. Wszystkie je można kupić na conceptshop.pl.