None
Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.
Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?
- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.
Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.
(sr/mtr), kobieta.wp.pl
Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej
Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.
Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?
- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.
Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.
Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej
Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.
Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?
- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.
Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.
Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej
Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.
Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?
- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.
Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.
Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej
Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.
Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?
- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.
Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.
Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej
Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.
Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?
- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.
Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.
Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej
Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.
Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?
- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.
Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.
Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej
Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.
Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?
- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.
Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.
Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej
Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.
Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?
- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.
Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.
Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej
Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.
Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?
- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.
Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.
Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej
Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.
Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?
- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.
Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.
Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej
Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.
Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?
- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.
Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.
Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej
Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.
Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?
- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.
Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.
(sr/mtr), kobieta.wp.pl