O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków.
O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.
Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.
Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.
Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.
Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.
Rosie Huntington-Whiteley - "Harper's Bazaar UK", wrzesień 2015
O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.
Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.
Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.
Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.
Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.
Katy Perry - "Vogue Japan", wrzesień 2015
O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.
Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.
Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.
Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.
Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.
Lily Donaldson - "Elle UK", sierpień 2015
O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.
Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.
Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.
Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.
Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.
Prada - kolekcja jesień zima 2015/2016
O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.
Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.
Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.
Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.
Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.
Sukienka Prady w "Teen Vogue"
O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.
Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.
Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.
Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.
Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.
Rita Ora - "Marie Claire", lipiec 2015
O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.
Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.
Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.
Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.
Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.
Kirsten Dunst na okładce "Town & Country"
O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.
Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.
Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.
Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.
Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.
Gigi Hadid w sukience Prady w sesji dla "W Magazine", wrzesień 2015
O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.
Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.
Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.
Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.
Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.