WAŻNE
TERAZ

Lewandowski zagrał kapitalny mecz. Strzelił 3 gole i został bohaterem

Calvin Klein jesień-zima 2013/2014

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

Obraz

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

(bb), kobieta.wp.pl

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

10 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

11 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

12 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

13 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

14 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

15 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

(bb), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Ewa Kasprzyk cała w złocie. Postawiła na kontrowersyjny trend, spójrzcie na jej stopy
Ewa Kasprzyk cała w złocie. Postawiła na kontrowersyjny trend, spójrzcie na jej stopy
Wybrała się do sauny w dniu tylko dla kobiet. Przeżyła prawdziwy koszmar
Wybrała się do sauny w dniu tylko dla kobiet. Przeżyła prawdziwy koszmar
Piękne imię wymiera. Od siedmiu lat nie nadano go żadnej Polsce
Piękne imię wymiera. Od siedmiu lat nie nadano go żadnej Polsce
Syn Wonsa jest z Anną Muchą. Mówi, jak wyglądają wspólne święta
Syn Wonsa jest z Anną Muchą. Mówi, jak wyglądają wspólne święta
Kaczorowska nosi "znienawidzone" kozaki. Kiedyś były szczytem obciachu
Kaczorowska nosi "znienawidzone" kozaki. Kiedyś były szczytem obciachu
Moda na takie kołnierze wraca? Od sukienki księżnej Kate trudno oderwać wzrok
Moda na takie kołnierze wraca? Od sukienki księżnej Kate trudno oderwać wzrok
Polka wylądowała w szpitalu w USA. Pokazała rachunek
Polka wylądowała w szpitalu w USA. Pokazała rachunek
Sukienka Ewy Drzyzgi to hit jesieni. Ale tylko spójrzcie, co miała na stopach
Sukienka Ewy Drzyzgi to hit jesieni. Ale tylko spójrzcie, co miała na stopach
Skórzyński wspomina pogrzeb Jakubiaka. Tak zareagowała żona kucharza
Skórzyński wspomina pogrzeb Jakubiaka. Tak zareagowała żona kucharza
Zdradził Bielicką trzy dni po ślubie. "Jak wypił, to chodził na baby"
Zdradził Bielicką trzy dni po ślubie. "Jak wypił, to chodził na baby"
Domagała nie wiedział, czyją jest córką. "Od razu się we mnie zakochała"
Domagała nie wiedział, czyją jest córką. "Od razu się we mnie zakochała"
Zamiast aktorką została lekarką. Tak dziś wygląda 37-letnia Misheel Jargalsaikhan
Zamiast aktorką została lekarką. Tak dziś wygląda 37-letnia Misheel Jargalsaikhan