WAŻNE
TERAZ

Polacy z Flotylli Sumud "bezpiecznie wylądowali" w Atenach

Calvin Klein jesień-zima 2013/2014

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

Obraz

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

(bb), kobieta.wp.pl

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

10 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

11 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

12 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

13 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

14 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

15 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

(bb), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Pokazali zdjęcia ze szpitala. Jest już po operacji
Pokazali zdjęcia ze szpitala. Jest już po operacji
"Rozwaliło mi wczoraj głowę". Komentuje zachowanie prezydenta miasta
"Rozwaliło mi wczoraj głowę". Komentuje zachowanie prezydenta miasta
"Jestem darmozjadem". Taką emeryturę dostanie po 30 latach
"Jestem darmozjadem". Taką emeryturę dostanie po 30 latach
Kosztują tylko 70 zł. Kobiety oszalały na punkcie tych jeansów
Kosztują tylko 70 zł. Kobiety oszalały na punkcie tych jeansów
Weź na cmentarz i wetrzyj w nagrobek. Po chwili będzie jak nowy
Weź na cmentarz i wetrzyj w nagrobek. Po chwili będzie jak nowy
Jest przeciwniczką rozwodów. Tak mówi o rozstaniu z mężem
Jest przeciwniczką rozwodów. Tak mówi o rozstaniu z mężem
Ukrywała rozwód przez 2 lata. "Na pewno nie wezmę już ślubu"
Ukrywała rozwód przez 2 lata. "Na pewno nie wezmę już ślubu"
Mogą wyprzeć chryzantemy. Na grobie przetrwają całą zimę
Mogą wyprzeć chryzantemy. Na grobie przetrwają całą zimę
Poleciała do Nowego Jorku. Po mieście paradowała w minispódniczce w stylu "preppy"
Poleciała do Nowego Jorku. Po mieście paradowała w minispódniczce w stylu "preppy"
Ma 35 lat i nie jest mężatką. "Cieszę się, że nie jestem po rozwodzie"
Ma 35 lat i nie jest mężatką. "Cieszę się, że nie jestem po rozwodzie"
Kasia Tusk uwielbia nosić legginsy. Oto jak stylizuje je jesienią
Kasia Tusk uwielbia nosić legginsy. Oto jak stylizuje je jesienią
Tak wygląda jego emerytura. "Jeżdżę swoim starym autem"
Tak wygląda jego emerytura. "Jeżdżę swoim starym autem"