Calvin Klein jesień-zima 2013/2014

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

Obraz

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

(bb), kobieta.wp.pl

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

/ 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

10 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

11 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

12 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

13 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

14 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

15 / 15Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

(bb), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Posadź tę roślinę. Odporna na ślimaki i łatwa w uprawie
Posadź tę roślinę. Odporna na ślimaki i łatwa w uprawie
"Mówię stanowcze 'nie'". Architekt z programu Szelągowskiej grzmi
"Mówię stanowcze 'nie'". Architekt z programu Szelągowskiej grzmi
Maść z apteki za 7 zł. Jak żelazko na zmarszczki
Maść z apteki za 7 zł. Jak żelazko na zmarszczki
Stanęła na ściance w sukni z rozcięciem. Flesz zrobił swoje
Stanęła na ściance w sukni z rozcięciem. Flesz zrobił swoje
Nowy trend w randkowaniu. Czym jest "shrekowanie"?
Nowy trend w randkowaniu. Czym jest "shrekowanie"?
Joanna Krupa zasiadła na kanapie "DDTVN". Tylko spójrzcie na jej stopy
Joanna Krupa zasiadła na kanapie "DDTVN". Tylko spójrzcie na jej stopy
Kiedy po deszczu pojawią się grzyby? Tyle musisz odczekać
Kiedy po deszczu pojawią się grzyby? Tyle musisz odczekać
Pokazał się z żoną na ściance. Zaliczył małą wpadkę
Pokazał się z żoną na ściance. Zaliczył małą wpadkę
Tak przyszła do "PnŚ". Na stopach najmodniejsze buty sezonu
Tak przyszła do "PnŚ". Na stopach najmodniejsze buty sezonu
Róż na wojskowej uroczystości. Tak ubrała się żona Kosiniaka-Kamysza
Róż na wojskowej uroczystości. Tak ubrała się żona Kosiniaka-Kamysza
Przed śmiercią spotkała się z lekarką. Wiadomo, co jej powiedziała
Przed śmiercią spotkała się z lekarką. Wiadomo, co jej powiedziała
Nagminnie zalewają łazienki. Hotelarze na Podhalu wieszają ostrzeżenia dla turystów
Nagminnie zalewają łazienki. Hotelarze na Podhalu wieszają ostrzeżenia dla turystów