UrodaEmma Watson oskarżona o rasizm przez udział w reklamie Lancome

Emma Watson oskarżona o rasizm przez udział w reklamie Lancome

Emma Watson oskarżona o rasizm przez udział w reklamie Lancome
Źródło zdjęć: © Fashion Post
07.04.2016 12:16, aktualizacja: 01.08.2017 13:25

Emma Watson uchodzi nie tylko za dobrą aktorkę, lecz także inteligentną kobietę będącą młodym głosem feminizmu. Gdy przypomniano jej reklamę Lancome z 2013 roku, posypały się na nią gromy. W momencie, gdy została nazwana hipokrytką i oszustką, gwiazda postanowiła zabrać głos.

Emma Watson uchodzi nie tylko za dobrą aktorkę, lecz także inteligentną kobietę będącą młodym głosem feminizmu. Gdy przypomniano jej reklamę Lancome z 2013 roku, posypały się na nią gromy. W momencie, gdy została nazwana hipokrytką i oszustką, gwiazda postanowiła zabrać głos.

Przypomnijmy: w 2013 roku Watson podpisała kontrakt reklamowy z Lancome. W ramach współpracy wzięła udział w szerokiej kampanii produktu Blanc Expert, który jest przeznaczony do usuwania przebarwień i wybielania skóry. Wtedy sprawa przeszła bez echa, a teraz została przypomniana przez jeden z portali zajmujących się make-upem. Internauci nie zostawili na niej suchej nitki.

Aktorce wytykano, że walczy o prawa kobiet i równość, a sama promowała produkt zaprzeczający tym ideom. Zwłaszcza, że jak podaje Popsugar.com, Blanc Expert nie jest dostępny w Europie, a bez problemu można kupić go w Azji. Tymczasem nie jest tajemnicą, że kobiety mieszkające w krajach Wschodu mają obsesyjną wręcz potrzebę wyglądania jak Europejki, co w ich mniemaniu podnosi rangę w drabinie społecznej. Powiększają sobie oczy, zmieniają kontury twarzy, wydłużają nogi i właśnie wybielają swoją karnację. Mało ma to wspólnego z ideami, jakie Emma Watson głosi od kilku lat.

Patryk Chilewicz
Dziennikarz pop i kulturalny, bloger, warszawiak z wyboru. Redaktor naczelny Vogule Poland, redaktor Fashion Post. Wcześniej związany m.in. z Plejadą, „Faktem", „Przekrojem". Publikował w kilkudziesięciu tytułach w kraju i za granicą. Zajmował się dziesiątkami rzeczy, zna tysiące osób, ale interesują go tylko miliony.

]( http://fashionpost.pl/ )

Źródło artykułu:Fashion Post