ModaKylie Jenner w kampanii Puma - pierwsze zdjęcia!

Kylie Jenner w kampanii Puma - pierwsze zdjęcia!

Kylie Jenner w kampanii Puma - pierwsze zdjęcia!
Źródło zdjęć: © materiały prasowe
14.03.2016 15:35, aktualizacja: 21.11.2018 13:10

O tej współpracy było głośno jeszcze długo zanim dane było nam zobaczyć jej efekty. Kylie Jenner, która "zdradziła" swojego projektującego dla Adidasa szwagra, podpisała kontrakt z Pumą.

Były kontrowersje, była wojna wypowiedziana Pumie na Twitterze przez Kanyego Westa, były oskarżenia o próbę podzielenia rodziny, były nawet próby przekupstwa. To już jednak przeszłość. Dziś możemy podziwiać pierwsze zdjęcia z kampanii Kylie Jenner dla niemieckiej marki oraz najnowszy model buta "Puma Fierce".

O tej współpracy było głośno jeszcze długo zanim dane było nam zobaczyć jej efekty. Kylie Jenner, która "zdradziła" swojego projektującego dla Adidasa szwagra, podpisała kontrakt z Pumą. Były kontrowersje, była wojna wypowiedziana Pumie na Twitterze przez Kanyego Westa, były oskarżenia o próbę podzielenia rodziny, były nawet próby przekupstwa. To już jednak przeszłość. Dziś możemy podziwiać pierwsze zdjęcia z kampanii Kylie Jenner dla niemieckiej marki oraz najnowszy model buta "Puma Fierce.

"PUMA Fierce" - tak brzmi nazwa najnowszego modelu obuwia od niemieckiej marki, który docelowo ma być prawdopodobnie konkurencją dla słynnych "Yeezy Boost" i który zadebiutuje na sneakersowym rynku już 1. kwietnia. Jego twarzą została najmłodsza latorośl klanu Kardashianów, czyli Kylie Jenner - celebrytka, gwiazda mediów społecznościowych, królowa Snapchata, a prywatnie szwagierka aspirującego do kariery projektanta rapera. Decyzją o rozpoczęciu współpracy z Pumą, "Jennerówna" nieco wyłamała się z obowiązującego w swojej rodzinie trendu promowania produktów z metką "Yeezy".

Nie wiadomo, jak znany z wybuchowego temperamentu Kanye West zareagował na tę swoistą "niesubordynację" Kylie. Wiadomo, że Puma chyba poważnie wzięła sobie do serca statystyki i postanowiła wreszcie naprawdę zacząć konkurować z dominującymi na rynku Adidasem i Nike. Najpierw nawiązała współpracę z Rihanną, a powstałe w jej wyniku camelowe, zamszowe creepersy wyprzedały się błyskawicznie i zostały jednym z najmodniejszych modeli butów 2015 roku. Niemiecka marka postanowiła więc pójść za ciosem i wniosła kolaborację z Rihanną na zupełnie inny poziom - kolekcja "Fenty x Rihanna" zaprezentowana na ostatnim Tygodniu Mody w Nowym Jorku okazała się ogromnym sukcesem, a pokaz należał do najjaśniejszych momentów podczas całej imprezy.

Pomimo tego, że Puma na razie udostępniła jedynie dwa zdjęcia z kampanii z udziałem Kylie Jenner, młoda ambasadorka na dobre rozpoczęła już kampanię w mediach społecznościowych. Na Snapchacie regularnie filmuje zbliżenia na nowy model butów Puma, kilka dni temu zamieściła także na Instgramie zdjęcia w czarnym komplecie niemieckiej marki, który postanowiła wykorzystać jako bikini.

Jeśli Puma angażując do swojej kampanii Kylie, postanowiła dotrzeć do młodszej grupy odbiorców, z pewnością nie mogła trafić lepiej. Nie od dziś wiadomo, że wszystko czego dotknie się 18-latka zamienia się w złoto, a wyprzedana na pniu kolekcja szminek jeszcze przez lata służyć będzie za marketingowe "case study" dla wielu osób analizujących wpływ mediów społecznościowych na biznesowy sukces. Jednak Puma decyzją o zaangażowaniu Kylie Jenner wkroczyła także niejako na terytorium Adidasa, który zdawał się mieć monopol za zaopatrywanie sportowej garderoby członków klanu Kardashian-Jenner. Czy będzie to początek konfliktu w najpopularniejszej rodzinie świata i kto na całej współpracy zyska, a kto straci, pokaże czas. Jedno trzeba przyznać: Kylie w nowej kampanii wygląda absolutnie fenomenalnie!

Michalina Murawska

Miała zostać prawnikiem, została dziennikarzem. Absolwentka Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Miłośniczka mody od najmłodszych lat– jej mama twierdzi, że już jako małe dziecko wyrywała i całowała strony z „Burdy”. Bez pamięci zakochana w Nowym Jorku, marzy jej się skromny loft w East Village. Uzależniona od Instagrama i masła orzechowego, wierna fanka wczesnego Allena, Bukowskiego i amerykańskiego hip-hopu. Lubi łamać zasady, więc swojego psa nazywa damskim imieniem.

Źródło artykułu:Fashion Post