POLISH FASHION DESIGNERS na New York Fashion Week

POLISH FASHION DESIGNERS na New York Fashion Week

BEN KESSLER
BEN KESSLER
Źródło zdjęć: © materiały partnera | BEN KESSLER
25.09.2023 14:23

W sobotę, 9 września, we wnętrzach Joseph Raphael De Lamar House, rezydencji przy Madison Avenue na Manhattanie, będącej siedzibą Konsulatu Generalnego RP w Nowym Jorku, odbyło się wydarzenie POLISH FASHION DESIGNERS.

W pokazie udział wzięło 10 czołowych polskich projektantów. Swoje kolekcje pokazali: JEMIOL, Angelika Józefczyk, PtASZEK, DAWID TOMASZEWSKI, Natalia Ślizowska, reinKreacja, LA..MU, NAOKO, MUZA oraz Jackob Buczyński.

Sobotni pokaz zgromadził ponad dwustu gości, w tym wiele osobistości ze świata mody, przedstawicieli branży, artystów, dziennikarzy, blogerów i vlogerów.

Za powstanie i realizację projektu POLISH FASHION DESIGNERS odpowiedzialne były po stronie amerykańskiej Maggie Haese, a po stronie polskiej Magdalena Christofi i Katarzyna Wojtera. Pokaz odbył się przy współpracy z konsulatem RP w Nowym Jorku oraz Polską Agencją Inwestycji i Handlu (PAIH).

O public relations zadbała nowojorska agencja CURRENT•LY, natomiast za relację fotograficzną pokazu odpowiadał Sivan Miller, a za make up Juan Alberto Bazan.

Jesteśmy dumne, że zbudowałyśmy dedykowaną platformę biznesową, która stanowi potężne narzędzie promowania polskiej mody w Stanach Zjednoczonych. Nasze zaangażowanie w prezentację kreatywności, kunsztu i innowacyjności polskich projektantów zostało przyjęte z entuzjazmem. Platforma to nie tylko pomost między dwoma światami, to świadectwo tętniącego życiem i wciąż ewoluującego krajobrazu polskiej mody na arenie międzynarodowej. – mówi Magdalena Christofi.

Polska moda nie odbiega kreatywnością i kunsztem od marek światowych. Naszym zadaniem było przedstawienie jej większej publiczności – dodaje Katarzyna Wojtera.

[1/9] Źródło zdjęć: © materiały partnera

Jesteśmy dumne, że mogłyśmy pokazać polskie talenty na wybiegu w Nowym Jorku. Dla nas ważne jest, aby platforma była narzędziem biznesowym a dotychczasowy sukces przyczynił się do rozwoju projektu w kolejnych edycjach – Maggie Haese.

Partnerami wydarzenia byli: Sunew, INGLOT, OSHEE, Muszynianka, Square Enterprises, Żubrówka, Wawel, Brooklyn Imports i Midtown Loft.

Partnerzy medialni to: WP, Anywhere, Moda w Polsce, Global Fashion Channel oraz White Eagle Media.

Źródło artykułu:WP Kobieta