ModaFashion TV : Fresh Faces Poland 2015

Fashion TV : Fresh Faces Poland 2015

Fashion TV : Fresh Faces Poland 2015
Źródło zdjęć: © materiały prasowe
28.09.2015 08:56

Ruszyła kampania promocyjna konkursu Fresh Faces Poland 2015 na stronach najlepszej, międzynarodowej telewizji branży mody FASHION ONE. Stacja patronuje najważniejszym pokazom mody potentatów branży na całym świecie. Będąc partnerem marek takich jak Dior, Chanel, Gucci, Hermes, Calvin Klein, Fashion One obejmuje w tym roku patronat nad międzynarodowym konkursem modelingowym Fresh Faces Poland 2015 organizowanym przez Magteam Model Management.

Ruszyła kampania promocyjna konkursu Fresh Faces Poland 2015 na stronach najlepszej, międzynarodowej telewizji branży mody FASHION ONE. Stacja patronuje najważniejszym pokazom mody potentatów branży na całym świecie. Będąc partnerem marek takich jak Dior, Chanel, Gucci, Hermes, Calvin Klein, Fashion One obejmuje w tym roku patronat nad międzynarodowym konkursem modelingowym Fresh Faces Poland 2015 organizowanym przez Magteam Model Management.

Finalistki zostały przedstawione czytelnikom bloga Fashion Blog należącego do tej stacji Fashion One. Co więcej, finał konkursu został wpisany w kalendarz najważniejszych eventów modowych sezonu.Telewizja Fashion One, posiadająca odbiorców na całym świecie, jest patronem medialnym wydarzenia i będzie obecna w czasie Wielkiej Gali Finałowej Fresh Faces w Oranżerii Pałacu w Wilanowie w dniu 1 października 2015 roku.

Fashion One będzie także towarzyszyć finalistkom w czasie zgrupowania przed galą, które odbędzie się w Otwocku. Telewizja śledzić będzie postępy dziewcząt w nauce chodzenia pod okiem choreografki. W Otwocku, dziewczyny nauczą się też, jak robić perfekcyjny makijaż i wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej z fotografem mody – wszystko to będą Państwo mogli zobaczyć dzięki obecności międzynarodowej stacji Fashion One.

Życzymy powodzenia wszystkim szesnastu dziewczętom!

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także