Joanna Brodzik po 10 latach znów jest ambasadorką Garnier
Joanna Brodzik szczyt popularności przeżywała 10 lat. Kiedy pół Polski fascynowało się historią „Magdy M” Brodzik była najbardziej rozpoznawalną polską aktorką, co czyniło z niej idealną ambasadorkę najróżniejszych marek. Jednym z najbardziej lukratywnych kontraktów, jaki wówczas podpisała Brodzik, był ten z marką Garnier. Aktorka reklamowała farby do włosów kosmetycznego giganta.
22.01.2016 | aktual.: 23.01.2016 10:37
Joanna Brodzik szczyt popularności przeżywała 10 lat. Kiedy pół Polski fascynowało się historią „Magdy M” Brodzik była najbardziej rozpoznawalną polską aktorką, co czyniło z niej idealną ambasadorkę najróżniejszych marek. Jednym z najbardziej lukratywnych kontraktów, jaki wówczas podpisała Brodzik, był ten z marką Garnier. Aktorka reklamowała farby do włosów kosmetycznego giganta.
Po czasie ogromnej popularności Joanna Brodzik postanowiła nieco usunąć się w cień. Z większą uwagą akceptowała role filmowe i serialowe. Powróciła do gry w teatrze. Ponownie zrobiło się o niej głośno, gdy zaszła w ciążę. Razem z Pawłem Wilczakiem, z którym zagrała w kultowym serialu „Kasia i Tomek”, doczekali się bliźniąt. Piękna aktorka doskonale odnalazła się w roli mamy, a gdy jej synowie podrośli, postanowiła wrócić do świata showbiznesu. Niestety, serial „Nie rób scen” produkowany przez TVN po jednym sezonie został zdjęty z anteny. Ale Joannę Brodzik i Pawła Wilczaka nadal możemy oglądać w telewizji i to dość często, w paśmie reklamowym. Para występuje bowiem w spotach promujących dostawcę telewizji cyfrowej i operatora telefonii komórkowej.
Najwyraźniej granie w reklamach przypadło do gustu Joannie Brodzik, skoro zdecydowała się ponownie podpisać kontrakt z marką Garnier. Tym razem 43-letnia aktorka również będzie promować farby do włosów, tak jak 10 lat temu. Po niej robiły to Kasia Glinka i Anna Przybylska. Garnier stara się dobierać ambasadorki przystępne, naturalne, o ciepłym, koleżeńskim wizerunku. Takie, które są kobietami sukcesu, ale nie skreślają rodzinnych wartości. Brodzik wpisuje się w taką filozofię marki.
„Joanna Brodzik idealnie odzwierciedla wartości reprezentowane przez markę Garnier– naturalne piękno i pozytywne podejście do życia. Garnier od lat oferuje kobietom skuteczne, proste, ale też innowacyjne rozwiązania. Powracając do współpracy z Joanną Brodzik, Garnier chce dotrzeć do kobiet, które nie boją się zmian w życiu, ale w kwestii koloryzacji i pielęgnacji włosów ufają najbardziej sprawdzonym metodom,” czytamy w informacji prasowej.
Reklamy z udziałem aktorki pojawią się w mediach w marcu, ale już teraz możemy zobaczyć zapowiedź pięknej współpracy Garnier i Brodzik.
Aleksandra Kisiel / Kobieta WP