Nenukko to grupa projektowa, która swoje nowoczesne i uniseksowe kolekcje regularnie prezentuje na łódzkim tygodniu mody. Dziewiąta edycja była jednocześnie piątym jubileuszem marki. Kolekcja "Quiet" jest bardzo różna od poprzednich. Projektanci podkreślają, że jest sygnał odejścia od metody przekraczania kolejnych granic i nowego ich wyznaczenia. Nowa stylistyka, choć bardzo aktualna, w wysokim stopniu odwołuje się do estetyki lat 90-tych, jest równie sentymentalną co dowcipną interpretacją przełomowej dekady spranych do białości jeansów, kaset magnetofonowych, pierwszych boysbandów i koszulek z nadrukami. Dodatkami były ponadczasowe sneakersy Converse i okulary Kornik. Pierwszy raz w historii marki projektanci zdecydowali się także na eksperymentowanie z autorskimi nadrukami typu all-over. W projektach deseni wykorzystano fotografie Pszemka Dzienisa. Wzory są kolażami zdjęć, grafik i napisów, których precyzyjny patchworkowy charakter opracowała techniczne Anna Marcinkowska-Ziętek.
Nenukko to grupa projektowa, która swoje nowoczesne i uniseksowe kolekcje regularnie prezentuje na łódzkim tygodniu mody. Dziewiąta edycja była jednocześnie piątym jubileuszem marki. Kolekcja "Quiet" jest bardzo różna od poprzednich. Projektanci podkreślają, że jest sygnał odejścia od metody przekraczania kolejnych granic i nowego ich wyznaczenia. Nowa stylistyka, choć bardzo aktualna, w wysokim stopniu odwołuje się do estetyki lat 90-tych, jest równie sentymentalną co dowcipną interpretacją przełomowej dekady spranych do białości jeansów, kaset magnetofonowych, pierwszych boysbandów i koszulek z nadrukami. Dodatkami były ponadczasowe sneakersy Converse i okulary Kornik. Pierwszy raz w historii marki projektanci zdecydowali się także na eksperymentowanie z autorskimi nadrukami typu all-over. W projektach deseni wykorzystano fotografie Pszemka Dzienisa. Wzory są kolażami zdjęć, grafik i napisów, których precyzyjny patchworkowy charakter opracowała techniczne Anna Marcinkowska-Ziętek.
Nenukko
Nenukko to grupa projektowa, która swoje nowoczesne i uniseksowe kolekcje regularnie prezentuje na łódzkim tygodniu mody. Dziewiąta edycja była jednocześnie piątym jubileuszem marki. Kolekcja "Quiet" jest bardzo różna od poprzednich. Projektanci podkreślają, że jest sygnał odejścia od metody przekraczania kolejnych granic i nowego ich wyznaczenia. Nowa stylistyka, choć bardzo aktualna, w wysokim stopniu odwołuje się do estetyki lat 90-tych, jest równie sentymentalną co dowcipną interpretacją przełomowej dekady spranych do białości jeansów, kaset magnetofonowych, pierwszych boysbandów i koszulek z nadrukami. Dodatkami były ponadczasowe sneakersy Converse i okulary Kornik. Pierwszy raz w historii marki projektanci zdecydowali się także na eksperymentowanie z autorskimi nadrukami typu all-over. W projektach deseni wykorzystano fotografie Pszemka Dzienisa. Wzory są kolażami zdjęć, grafik i napisów, których precyzyjny patchworkowy charakter opracowała techniczne Anna Marcinkowska-Ziętek.
Nenukko
Nenukko to grupa projektowa, która swoje nowoczesne i uniseksowe kolekcje regularnie prezentuje na łódzkim tygodniu mody. Dziewiąta edycja była jednocześnie piątym jubileuszem marki. Kolekcja "Quiet" jest bardzo różna od poprzednich. Projektanci podkreślają, że jest sygnał odejścia od metody przekraczania kolejnych granic i nowego ich wyznaczenia. Nowa stylistyka, choć bardzo aktualna, w wysokim stopniu odwołuje się do estetyki lat 90-tych, jest równie sentymentalną co dowcipną interpretacją przełomowej dekady spranych do białości jeansów, kaset magnetofonowych, pierwszych boysbandów i koszulek z nadrukami. Dodatkami były ponadczasowe sneakersy Converse i okulary Kornik. Pierwszy raz w historii marki projektanci zdecydowali się także na eksperymentowanie z autorskimi nadrukami typu all-over. W projektach deseni wykorzystano fotografie Pszemka Dzienisa. Wzory są kolażami zdjęć, grafik i napisów, których precyzyjny patchworkowy charakter opracowała techniczne Anna Marcinkowska-Ziętek.
Nenukko
Nenukko to grupa projektowa, która swoje nowoczesne i uniseksowe kolekcje regularnie prezentuje na łódzkim tygodniu mody. Dziewiąta edycja była jednocześnie piątym jubileuszem marki. Kolekcja "Quiet" jest bardzo różna od poprzednich. Projektanci podkreślają, że jest sygnał odejścia od metody przekraczania kolejnych granic i nowego ich wyznaczenia. Nowa stylistyka, choć bardzo aktualna, w wysokim stopniu odwołuje się do estetyki lat 90-tych, jest równie sentymentalną co dowcipną interpretacją przełomowej dekady spranych do białości jeansów, kaset magnetofonowych, pierwszych boysbandów i koszulek z nadrukami. Dodatkami były ponadczasowe sneakersy Converse i okulary Kornik. Pierwszy raz w historii marki projektanci zdecydowali się także na eksperymentowanie z autorskimi nadrukami typu all-over. W projektach deseni wykorzystano fotografie Pszemka Dzienisa. Wzory są kolażami zdjęć, grafik i napisów, których precyzyjny patchworkowy charakter opracowała techniczne Anna Marcinkowska-Ziętek.
Nenukko
Nenukko to grupa projektowa, która swoje nowoczesne i uniseksowe kolekcje regularnie prezentuje na łódzkim tygodniu mody. Dziewiąta edycja była jednocześnie piątym jubileuszem marki. Kolekcja "Quiet" jest bardzo różna od poprzednich. Projektanci podkreślają, że jest sygnał odejścia od metody przekraczania kolejnych granic i nowego ich wyznaczenia. Nowa stylistyka, choć bardzo aktualna, w wysokim stopniu odwołuje się do estetyki lat 90-tych, jest równie sentymentalną co dowcipną interpretacją przełomowej dekady spranych do białości jeansów, kaset magnetofonowych, pierwszych boysbandów i koszulek z nadrukami. Dodatkami były ponadczasowe sneakersy Converse i okulary Kornik. Pierwszy raz w historii marki projektanci zdecydowali się także na eksperymentowanie z autorskimi nadrukami typu all-over. W projektach deseni wykorzystano fotografie Pszemka Dzienisa. Wzory są kolażami zdjęć, grafik i napisów, których precyzyjny patchworkowy charakter opracowała techniczne Anna Marcinkowska-Ziętek.
Nenukko
Nenukko to grupa projektowa, która swoje nowoczesne i uniseksowe kolekcje regularnie prezentuje na łódzkim tygodniu mody. Dziewiąta edycja była jednocześnie piątym jubileuszem marki. Kolekcja "Quiet" jest bardzo różna od poprzednich. Projektanci podkreślają, że jest sygnał odejścia od metody przekraczania kolejnych granic i nowego ich wyznaczenia. Nowa stylistyka, choć bardzo aktualna, w wysokim stopniu odwołuje się do estetyki lat 90-tych, jest równie sentymentalną co dowcipną interpretacją przełomowej dekady spranych do białości jeansów, kaset magnetofonowych, pierwszych boysbandów i koszulek z nadrukami. Dodatkami były ponadczasowe sneakersy Converse i okulary Kornik. Pierwszy raz w historii marki projektanci zdecydowali się także na eksperymentowanie z autorskimi nadrukami typu all-over. W projektach deseni wykorzystano fotografie Pszemka Dzienisa. Wzory są kolażami zdjęć, grafik i napisów, których precyzyjny patchworkowy charakter opracowała techniczne Anna Marcinkowska-Ziętek.
Nenukko
Nenukko to grupa projektowa, która swoje nowoczesne i uniseksowe kolekcje regularnie prezentuje na łódzkim tygodniu mody. Dziewiąta edycja była jednocześnie piątym jubileuszem marki. Kolekcja "Quiet" jest bardzo różna od poprzednich. Projektanci podkreślają, że jest sygnał odejścia od metody przekraczania kolejnych granic i nowego ich wyznaczenia. Nowa stylistyka, choć bardzo aktualna, w wysokim stopniu odwołuje się do estetyki lat 90-tych, jest równie sentymentalną co dowcipną interpretacją przełomowej dekady spranych do białości jeansów, kaset magnetofonowych, pierwszych boysbandów i koszulek z nadrukami. Dodatkami były ponadczasowe sneakersy Converse i okulary Kornik. Pierwszy raz w historii marki projektanci zdecydowali się także na eksperymentowanie z autorskimi nadrukami typu all-over. W projektach deseni wykorzystano fotografie Pszemka Dzienisa. Wzory są kolażami zdjęć, grafik i napisów, których precyzyjny patchworkowy charakter opracowała techniczne Anna Marcinkowska-Ziętek.
Nenukko
Nenukko to grupa projektowa, która swoje nowoczesne i uniseksowe kolekcje regularnie prezentuje na łódzkim tygodniu mody. Dziewiąta edycja była jednocześnie piątym jubileuszem marki. Kolekcja "Quiet" jest bardzo różna od poprzednich. Projektanci podkreślają, że jest sygnał odejścia od metody przekraczania kolejnych granic i nowego ich wyznaczenia. Nowa stylistyka, choć bardzo aktualna, w wysokim stopniu odwołuje się do estetyki lat 90-tych, jest równie sentymentalną co dowcipną interpretacją przełomowej dekady spranych do białości jeansów, kaset magnetofonowych, pierwszych boysbandów i koszulek z nadrukami. Dodatkami były ponadczasowe sneakersy Converse i okulary Kornik. Pierwszy raz w historii marki projektanci zdecydowali się także na eksperymentowanie z autorskimi nadrukami typu all-over. W projektach deseni wykorzystano fotografie Pszemka Dzienisa. Wzory są kolażami zdjęć, grafik i napisów, których precyzyjny patchworkowy charakter opracowała techniczne Anna Marcinkowska-Ziętek.
Nenukko
Nenukko to grupa projektowa, która swoje nowoczesne i uniseksowe kolekcje regularnie prezentuje na łódzkim tygodniu mody. Dziewiąta edycja była jednocześnie piątym jubileuszem marki. Kolekcja "Quiet" jest bardzo różna od poprzednich. Projektanci podkreślają, że jest sygnał odejścia od metody przekraczania kolejnych granic i nowego ich wyznaczenia. Nowa stylistyka, choć bardzo aktualna, w wysokim stopniu odwołuje się do estetyki lat 90-tych, jest równie sentymentalną co dowcipną interpretacją przełomowej dekady spranych do białości jeansów, kaset magnetofonowych, pierwszych boysbandów i koszulek z nadrukami. Dodatkami były ponadczasowe sneakersy Converse i okulary Kornik. Pierwszy raz w historii marki projektanci zdecydowali się także na eksperymentowanie z autorskimi nadrukami typu all-over. W projektach deseni wykorzystano fotografie Pszemka Dzienisa. Wzory są kolażami zdjęć, grafik i napisów, których precyzyjny patchworkowy charakter opracowała techniczne Anna Marcinkowska-Ziętek.
Nenukko
Nenukko to grupa projektowa, która swoje nowoczesne i uniseksowe kolekcje regularnie prezentuje na łódzkim tygodniu mody. Dziewiąta edycja była jednocześnie piątym jubileuszem marki. Kolekcja "Quiet" jest bardzo różna od poprzednich. Projektanci podkreślają, że jest sygnał odejścia od metody przekraczania kolejnych granic i nowego ich wyznaczenia. Nowa stylistyka, choć bardzo aktualna, w wysokim stopniu odwołuje się do estetyki lat 90-tych, jest równie sentymentalną co dowcipną interpretacją przełomowej dekady spranych do białości jeansów, kaset magnetofonowych, pierwszych boysbandów i koszulek z nadrukami. Dodatkami były ponadczasowe sneakersy Converse i okulary Kornik. Pierwszy raz w historii marki projektanci zdecydowali się także na eksperymentowanie z autorskimi nadrukami typu all-over. W projektach deseni wykorzystano fotografie Pszemka Dzienisa. Wzory są kolażami zdjęć, grafik i napisów, których precyzyjny patchworkowy charakter opracowała techniczne Anna Marcinkowska-Ziętek.
Nenukko
Nenukko to grupa projektowa, która swoje nowoczesne i uniseksowe kolekcje regularnie prezentuje na łódzkim tygodniu mody. Dziewiąta edycja była jednocześnie piątym jubileuszem marki. Kolekcja "Quiet" jest bardzo różna od poprzednich. Projektanci podkreślają, że jest sygnał odejścia od metody przekraczania kolejnych granic i nowego ich wyznaczenia. Nowa stylistyka, choć bardzo aktualna, w wysokim stopniu odwołuje się do estetyki lat 90-tych, jest równie sentymentalną co dowcipną interpretacją przełomowej dekady spranych do białości jeansów, kaset magnetofonowych, pierwszych boysbandów i koszulek z nadrukami. Dodatkami były ponadczasowe sneakersy Converse i okulary Kornik. Pierwszy raz w historii marki projektanci zdecydowali się także na eksperymentowanie z autorskimi nadrukami typu all-over. W projektach deseni wykorzystano fotografie Pszemka Dzienisa. Wzory są kolażami zdjęć, grafik i napisów, których precyzyjny patchworkowy charakter opracowała techniczne Anna Marcinkowska-Ziętek.
Nenukko
Nenukko to grupa projektowa, która swoje nowoczesne i uniseksowe kolekcje regularnie prezentuje na łódzkim tygodniu mody. Dziewiąta edycja była jednocześnie piątym jubileuszem marki. Kolekcja "Quiet" jest bardzo różna od poprzednich. Projektanci podkreślają, że jest sygnał odejścia od metody przekraczania kolejnych granic i nowego ich wyznaczenia. Nowa stylistyka, choć bardzo aktualna, w wysokim stopniu odwołuje się do estetyki lat 90-tych, jest równie sentymentalną co dowcipną interpretacją przełomowej dekady spranych do białości jeansów, kaset magnetofonowych, pierwszych boysbandów i koszulek z nadrukami. Dodatkami były ponadczasowe sneakersy Converse i okulary Kornik. Pierwszy raz w historii marki projektanci zdecydowali się także na eksperymentowanie z autorskimi nadrukami typu all-over. W projektach deseni wykorzystano fotografie Pszemka Dzienisa. Wzory są kolażami zdjęć, grafik i napisów, których precyzyjny patchworkowy charakter opracowała techniczne Anna Marcinkowska-Ziętek.