FitnessWielka bitwa na batony! Lewandowska odpowiada na nowy pomysł Chodakowskiej

Wielka bitwa na batony! Lewandowska odpowiada na nowy pomysł Chodakowskiej

Wielka bitwa na batony! Lewandowska odpowiada na nowy pomysł Chodakowskiej
Źródło zdjęć: © Facebook.com
Paulina Ermel
27.10.2017 11:22, aktualizacja: 27.10.2017 17:13

Ania Lewandowska i Ewa Chodakowska to dwie najpopularniejsze trenerki fitness w naszym kraju. I choć wydaje się, że panie się wspierają - co często powtarzają - naturalnie są dla siebie konkurencją. Do tej pory Ewa zajmowała się głównie ćwiczeniem Polek, a Ania prócz ćwiczeń proponowała im też zdrowe jedzenie. Wygląda na to, że Chodakowska postanowiła do niej dołączyć - ogłosiła właśnie, że wprowadza do swojej oferty... zdrowe batony. A takie od kilkunastu miesięcy sprzedaje Anna. Na odpowiedź żony Roberta Lewandowskiego nie trzeba było długo czekać. Czyżby rozpoczęła się wielka bitwa na batony?

"Po całych miesiącach testowania, degustowania i szukania nowych rozwiązań... mogę oddać w twoje ręce to, co tygryski lubią najbardziej. Nigdy nie kryłam się z tym, że uwielbiam fit desery! Dlatego przedstawiam ci BE RAW - ZDROWE PRZEKĄSKI, które wzbogacą twoje menu i Twój dzień! Znajdziesz w niej pyszne batony i kuleczki, wytwarzane w technologii RAW, a także produkty bogate w białko oraz polskie superfoods. BE RAW będzie stanowić świetne uzupełnienie zdrowej i zbilansowanej diety, dostarczy ci energii na cały dzień, a także przed i po treningu" - napisała Chodakowska na Facebooku.

Zdrową żywność Chodakowskiej można kupić już w jej sklepie internetowym, a stacjonarnie będzie dostępna od listopada.

Na odpowiedź Lewandowskiej nie trzeba było długo czekać. Sportsmenka i fitnesska, której kolejne pomysły na biznes są bardzo dobrze przyjmowane przez jej fanki, odpowiedziała po... 7 minutach od pojawienia się posta Ewy. Anna wybrnęła z sytuacji bardzo dyplomatycznie, bo jedynie przypomniała, co można znaleźć w jej ofercie.

"Oferta @foods by ann stale się poszerza. Z myślą o was wyszukuję nowe, ale sprawdzone i używane przeze mnie produkty. Nie bez przyczyny jako jedne z pierwszych produktów, które wprowadziłam, były batony. Od dawna przygotowywałam je sama w domu, ponieważ jako sportowcy potrzebujemy dobrego i zdrowego zastrzyku energi przed planowaną aktywnością. Komponowałam, miksowałam i łączyłam nowe smaki, dodając przepisy na bloga. Prosiliście jednak o nowe połączenia smaków. Postanowiłam ułatwić sprawę i tak oto od kilkunastu miesięcy moje autorskie batony goszczą również w waszych domach, torebkach i sportowych plecakach" - napisała na swoim instagramowym profilu.

Ewa Chodakowska nazywana jest "trenerką wszystkich Polek". Z kolei Anna Lewandowska to utalentowana sportsmenka - jest wielokrotną mistrzynią Polski, Europy i świata w karate, ale też dietetyczką i trenerką. Obie panie od lat zajmują się zachęcaniem Polaków do zdrowego trybu życia, odżywiania i ćwiczeń. I obie robią to z powodzeniem.

Zarówna Ewa, jak i Anna organizują obozy treningowe, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Chodakowska zabiera swoje fanki do różnych miejsc Polski i za granicę, a z kolei Lewandowska głównie ćwiczy w rodzinnym kraju. Łączy je jeszcze jedno - trenerki są przedsiębiorcze i nie poprzestają jedynie na trenowaniu kobiet i mężczyzn.

Żona Roberta Lewandowskiego ma na koncie kilka książek kulinarno-motywacyjnych, ale też poradnikowych - najnowsza dotyczy kobiet w ciąży. Prowadzi też bloga "Healthy Plan by Ann", gdzie udziela porad ćwiczeniowych i żywieniowych. I oczywiście proponuje fankom zdrowe jedzenie. Food by Ann to linia, w której znajdziemy energetyczne batony, białka roślinne, musli, smoothies, kasze, masła i oleje, zdrowe chipsy i suplementy. Od kilkunastu miesięcy cieszą się one bardzo dużą popularnością.

Chodakowska od dwóch lat jest redaktorką naczelną miesięcznika "Be Active. Dietetyka & Fitness". Ma także sieć klubów fitness, które prowadzi wraz z mężem Grekiem Lefterisem Kavoukisem. Ewa wrzuca swoje treningi do sieci, a ze swojego konta na Facebooku uczyniła forum, na którym dzieli się z użytkowniczkami zdrowym jadłospisem i wymienia reflaksjami na temat zdrowego stylu życia. Wygląda na to, że także ona zapragnęła zaproponować im coś więcej - i w czwartek ogłosiła, że do swojej "oferty" włącza także jedzenie.

Odpowiedź Lewandowskiej to wyraźny sygnał, że dziewczyny wchodzą właśnie na marketingową ścieżkę wojenną. Która wygra to starcie?