Co może robić gwiazda disco polo po czterdziestce? Oczywiście to, co większość celebrytów, czyli zająć się... modą. Ta "choroba" jest tak powszechna i trudno zliczyć wszystkie gwiazdy, które choćby przelotnie nie zajmowały się modą. W końcu każdy z nas zna się na modzie, prawda?
Co może robić gwiazda disco polo po czterdziestce? Oczywiście to, co większość celebrytów, czyli zająć się... modą. Ta "choroba" jest tak powszechna i trudno zliczyć wszystkie gwiazdy, które choćby przelotnie nie zajmowały się modą. W końcu każdy z nas zna się na modzie, prawda?
Marcin Miller zakłada modowy biznes
W sieci pojawił się lookbook pierwszej kolekcji, którą słynny piosenkarz stworzył we współpracy z kolegą z zespołu i jednocześnie wspólnikiem Konradem Dobrzyńskim.
Marcin Miller zakłada modowy biznes
Skoro autorami kolekcji są gwiazdy disco polo, to czego możemy spodziewać się po projektach? Oczywiście mody na podobnym poziomie.
Marcin Miller zakłada modowy biznes
To moda z bardzo prostą "linią melodyczną". O niuansach, wysmakowanych tkaninach i spójności nie może być mowy.
Marcin Miller zakłada modowy biznes
Mamy wrażenie, że kolekcja powstawała tak, jak powstają hity disco polo. W końcu ważne jest tylko to, by się rymowało.
Marcin Miller zakłada modowy biznes
Co ciekawe, kolekcja marki "Miller Tulipan", bo tak swoje modowe dziecko nazwali "Boysi", miała trafić do sprzedaży w połowie marca.
Marcin Miller zakłada modowy biznes
Tymczasem nie ruszyła jeszcze oficjalna strona, ani sklep internetowy, przez który sprzedawane miały być projekty.
Marcin Miller zakłada modowy biznes
Na razie pojawił się tylko film promujący kolekcję na Youtubie, adekwatny do tego, co możemy zobaczyć w lookbooku.
Marcin Miller zakłada modowy biznes
Każdy z projektów z innej bajki, choć trzeba przyznać, że zdecydowanie lepiej wyglądają te z kolekcji męskiej, niż damskiej.
Marcin Miller zakłada modowy biznes
Jeśli chodzi o poziom wykonania to mamy do czynienia z asortymentem, który znaleźć można na każdym szanującym się bazarowym stoisku "Made in China".
Marcin Miller zakłada modowy biznes
Porównanie nie jest przypadkowe, bo Marcin Miller i Konrad Dobrzyński, zapowiadając kolekcję, wspominali o tym, że stawiają na włoskie dodatki i "mają na celowniku tkaniny z Japonii". Cóż, z Chin do Japonii w sumie blisko...
Marcin Miller zakłada modowy biznes
Panów trzeba jednak pochwalić, bo o ile kolekcja nie jest spójna, to design loga idealnie odzwierciedla to, co znajdziemy w kolekcji. Koszmar szalonego designera, który cofnął się do lat dziewięćdziesiątych i "Tygrysów Europy"!
Disco Polo
Czy liczyliście na coś więcej? W końcu to disco polo! - być może ktoś zapyta. Cóż, po obejrzeniu filmu "Disco polo" w reżyserii Macieja Bochniaka, nabraliśmy przekonania, że w tym świecie tandetnych piosenek i kiczu jest coś ciekawego, kuszącego i unikatowego. Coś, co ma wymiar artystyczny. Wystarczy wspomnieć o nieziemskich kostiumach Katarzyny Lewińskiej!
Marcin Miller zakłada modowy biznes
Podobno twórcy "MillerTulipan" dopieszczają obecnie modowy biznes, zapowiadając, że kolekcja będzie wyjątkowa, wyróżniająca się i gwiazdorska. Sądząc po zdjęciach, mamy co do tego spore wątpliwości...
Przed laty Marcin Miller śpiewał "Jesteś szalona... ", ale czy właśnie szaleństwem nie jest zajmowanie się biznesem modowym, który w Polsce przecież wcale nie jest taki prosty?
A może to my traktujemy to wszystko zbyt poważnie, może w tym szaleństwie jest metoda...?
Autor: Aleksandra Nagel