ModaGigi Hadid, modelka pokolenia social media

Gigi Hadid, modelka pokolenia social media

Blond włosy, seksowne ciało i hipnotyzujące spojrzenie. Nic więc dziwnego, że światowi projektanci oszaleli na punkcie 19-letniej Amerykanki.

Gigi Hadid, modelka pokolenia social media
Źródło zdjęć: © mat. prasowy

17.08.2015 | aktual.: 22.08.2015 10:24

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Blond włosy, seksowne ciało i hipnotyzujące spojrzenie. Nic więc dziwnego, że światowi projektanci oszaleli na punkcie 19-letniej Amerykanki.

Gigi Hadid od paru sezonów współpracuje z Tomem Fordem, marką Guess i Max Maraoraz dołączyła do ekipy Victoria's Secret. W 2014 roku jej obecność w branży zauważył opiniotwórczy portal Models.com, który umieścił jej nazwisko w rankingu "Top 50 Models" oraz "Top Sexiest Models". Zielonooka blondynka dołączyła także do grona ambasadorek marki Maybelline oraz została twarzą sieciówki Topshop.

Udanie rozpoczynając 2015 rok, Gigi osiągnęła zdumiewającą popularność, odnotowując ponad półtora miliona użytkowników śledzących jej profil na Instagramie oraz 193 tys. miłośników na Twitterze. Ponadto została doceniona przez "Sports Illustrated" jako jedna z 12 najlepszych debiutantek, a jej nazwisko pojawiło się także w zestawieniu 25 Hottest Sex Symbols of 2014 magazynu "Rolling Stone".

Jak przyznaje, to co ją najbardziej pociąga w social mediach to dostęp do osobistej sfery życia innych osób. Do świata, do którego na ogół nie ma się wstępu. Gigi lubi śledzić życie artystów malujących graffiti i muzyków, bo poznaje ich wtedy od innej strony. Jednak jak podkreśliła w jednym z wywiadów:

- Nie chodzi tu o gwiazdorzenie kontra nie gwiazdorzenie - siostra jednej z moich najlepszych przyjaciółek podróżuje po świecie ratując wieloryby i dodając codziennie podwodne zdjęcia - nie jest celebrytką, ale jest to totalnie super! Fajnie jest pracować z pokoleniem, które ma takie narzędzie.

Swoją przygodę z modą rozpoczęła już jako małe dziecko, odkryta przez współzałożyciela marki Guess, Paula Marciano. Najpierw brała udział w sesjach do kampanii Baby Guess, Guess Kids, aby później pojawić się jako gwiazda regularnych kolekcji. W tym roku zadebiutowała także na łamach kultowego kalendarza Pirelli.

Swoją urodą, a także aparycją nawiązuje do czasów, kiedy to po wybiegach chodziły** Cindy Crawford, **Naomi Campbell, Linda Evangelista czy też Christy Turlington. Jej obecność w branży oraz rozwój kariery jedynie potwierdzają, że moda na supermodelki na wzór lat 90 powraca. Jeszcze niedawno bywało tak, że dziewczyny z wielkim potencjałem pojawiała się w czasie jednego sezonu na wybiegu, a potem popadały w zapomnienie. Teraz modelki cieszą się uwielbieniem swoich fanów, co wpływa na to, że współpraca z nimi jest długofalowa i różnorodna. A do tej grupy właśnie zalicza się 19-letnia Hadid.

gigi hadidmodamodeling
Komentarze (1)