Zgrabne uda i pośladki

Małgorzata Przybyłowicz / 21.07.2010
wp.pl>
 AAA
Zgrabne uda i pośladki
Jazda na rowerze, pływanie, nordic walking, a może jogging? Istnieje wiele sposobów na ujędrnienie ud i pośladków, a więc tych partii ciała, na których bardzo łatwo gromadzi się niepotrzebny tłuszczyk. Jeśli jednak brakuje ci czasu i chęci, aby wsiąść na rower, postaraj się ćwiczyć w domu. Regularny trening sprawi, że będziesz mogła bez obaw odsłonić w szortach lub mini zgrabną pupę i smukłe uda.
Ćwiczenie I: Stań w rozkroku, dłonie oprzyj na biodrach. Powoli ugnij nogi w kolanach, a prostując je, mocno wybij się z palców i wykonaj podskok. Powtórz ćwiczenie 10 razy.
Ćwiczenie II

Stań prosto w lekkim rozkroku, dłonie połóż na biodrach. Prawą nogą wykonaj krok w przód i zegnij ją w kolanie, tak aby powstał kąt prosty. Lewa noga opiera się na palcach, tułów jest cały czas wyprostowany. Wytrzymaj tak 5 sekund i wróć do pozycji wyjściowej. Taki sam ruch wykonaj lewą nogą. Powtórz 10 razy na każdą nogę.

Ćwiczenie III

Uklęknij, dłonie wyprostuj przed siebie. Usiądź na podłodze na lewo od stóp, wróć do pozycji wyjściowej, usiądź na prawo od stóp i ponownie wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz ćwiczenie 10 razy na każdą stronę.

Ćwiczenie IV

Uklęknij i oprzyj się na przedramionach. Unieś prawą nogę zgiętą w kolanie i wykonaj 3 niewielkie wymachy ku górze. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz to samo ćwiczenie lewą nogą. Wykonaj po 10 powtórzeń na każdą nogę.

Ćwiczenie V

Ustaw się tak jak do poprzedniego ćwiczenia. Zgiętą w kolanie prawą nogę unieś w bok i wykonaj 3 lekkie wymachy. Wróć do pozycji wyjściowej i ćwicz tak samo lewą nogą. Powtórz ćwiczenie 10 razy każdą nogą.

7 ćwiczeń na nogi doskonałe

Polub kobieta.wp.pl na Facebooku

1 2 z 2 następna
oceń
tak 2 50%
nie 2 50%

Galerie


Opinie (8)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

0
0
edyta2214 2010-09-26 (22:43) 4 lata 2 miesiące 2 dni 7 godzin i 1 minutę temu

ajjjj
ajjj... nie mam czasu na takie ćwiczenia. Wole Moje RBK Easy.. Buty są lepsze od tych wszystkich ćwiczeń a efekt jest taki sam. Cenowo się trochę różni ale czego się nie robi, żeby być pięknym i mieć zgrabne ciało. Też bym sobie tak poćwiczyła ale niestety brakuje mi czasu.

odpowiedz

0
0
~ZUZA 2010-08-08 (09:50) 4 lata 3 miesiące 20 dni 19 godzin i 53 minuty temu

GIMNASTYKA
NIECH PANI sENYSZYN POKAŻE

odpowiedz

0
0
~Alfa 2010-08-08 (06:48) 4 lata 3 miesiące 20 dni 22 godziny i 55 minut temu

Specjalista ?
Poziom tekstów zamieszczanych na stronach wp jest skandalicznie niski. Ten opis ćwiczeń, aż razi brakiem profesjonalizmu, a podobno mamy wielu MAGISTRÓW WF !

odpowiedz

0
0
~Iwona 2010-07-21 (18:54) 4 lata 4 miesiące 7 dni 10 godzin i 49 minut temu

panie cwiczenia regularne i odpowiednia dieta-polecam
Dukana-efekt super,polecam fajne na odchudzanie,naturalne,odzywcze i niskokaloryczne wild jerky.

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

0
0
~lacha 21 cm 2010-08-08 (02:50) 4 lata 3 miesiące 21 dni 2 godziny i 53 minuty temu

ja ćwicze
swojego penisa żeby był jeszcze twardszy i grubszy! długość ma odpowiednią 21 cm!

odpowiedz

0
0
stasienko 2010-07-21 (17:23) 4 lata 4 miesiące 7 dni 12 godzin i 20 minut temu

Piekny tyłeczek
j/w

odpowiedz

Bądź z nami na bieżąco