Miranda Kerr została nową twarzą Mango

Sławna modelka będzie promować ubrania hiszpańskiej marki w sezonie wiosna/lato 2013. Dwudziestodziewięcioletnia Australijka zastąpi na miejscu „twarzy” Mango Kate Moss, którą na rzecz kampanii Mango sfotografował Terry Richardson (ostatnio kojarzony przede wszystkim z Lady Gagą – jej zdjęciami topless z Donatellą Versace oraz plakatem promującym nowe czarne perfumy wokalistki „Fame”).

Obraz
Źródło zdjęć: © AP

Sławna modelka będzie promować ubrania hiszpańskiej marki w sezonie wiosna/lato 2013. Dwudziestodziewięcioletnia Australijka zastąpi na miejscu „twarzy” Mango Kate Moss, którą na rzecz kampanii Mango sfotografował Terry Richardson (ostatnio kojarzony przede wszystkim z Lady Gagą – jej zdjęciami topless z Donatellą Versace oraz plakatem promującym nowe czarne perfumy wokalistki „Fame”).

Miranda Kerr, żona Orlando Blooma i matka ich syna Flynna, na pewno nie narzeka obecnie na brak zleceń. Niedawno szczęśliwcy zaproszeni na coroczny pokaz Victoria's Secret mogli podziwiać ją na wybiegu w najnowszych propozycjach marki. O współpracy z hiszpańską sieciówką mówiła w samych superlatywach:

 Mango to marka, którą kocham. Zawsze możesz tu znaleźć ubranie na każdą okazję.

Na razie firma nie udostępniła jeszcze pełnych efektów sesji zdjęciowej, ale postanowiła zaostrzyć apetyt swoich fanów udostępniając zakulisowe zdjęcia z sesji. Na jednym z nich Miranda Kerr śmieje się przed obiektywem ubrana w biało-czarne spodnie w poziome paski, czarny top i krótką białą marynarkę. Widać zatem, że przynajmniej część wiosenno-letniej kolekcji Mango będzie monochromatyczną klasyką w ciekawym jeśli chodzi o krój i deseń wydaniu.

Mirandę Kerr sfotografował duet holenderskich fotografów mody Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin. Para pracowała dla największych magazynów modowych, między innymi dla „Vogue'a” oraz dla takich marek jak Yves Saint Laurent czy Vivienne Westwood. Są również autorami słynnego zdjęcia Bjork z 2000 roku.

Sesja z udziałem Mirandy Kerr odbyła się w Nowym Jorku.

Miranda Kerr jest koleją gwiazdą, która została twarzą hiszpańskiej marki odzieżowej. Przed Kerr i Kate Moss dla Mango pozowały między innymi aktorki Penelope Cruz, Scarlett Johansson a także Naomi Campbell. Marka zawsze stawia na gorące nazwiska. Ideą Mango jest również „mieć swój sklep w każdym mieście”. Jak dotąd na całym świecie jest ponad dwa tysiące salonów marki w ponad stu państwach świata.

(nmk/pho)

Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Tak pokazała się w Kielcach. Marta Nawrocka postawiła na odważne kolory
Tak pokazała się w Kielcach. Marta Nawrocka postawiła na odważne kolory
Czy można zabrać psa na cmentarz? Prawo jasno stanowi
Czy można zabrać psa na cmentarz? Prawo jasno stanowi
Bez grosza na życie. Tak Andrzej Rybiński mówi o swojej emeryturze
Bez grosza na życie. Tak Andrzej Rybiński mówi o swojej emeryturze
Muniek Staszczyk przeszedł wylew. Mówi, co do niego doprowadziło
Muniek Staszczyk przeszedł wylew. Mówi, co do niego doprowadziło
Posadź wzdłuż ogrodu. Szczury nawet się nie zbliżą
Posadź wzdłuż ogrodu. Szczury nawet się nie zbliżą
Wtyki amerykańskie zaczynają wchodzić do domów. Tak je zatrzymasz
Wtyki amerykańskie zaczynają wchodzić do domów. Tak je zatrzymasz
Upubliczniono szczegóły. Joanna Kołaczkowska przekazała dar dla kościoła
Upubliczniono szczegóły. Joanna Kołaczkowska przekazała dar dla kościoła
W walizce miał broń. Po latach ujawniono, co groziło Smoleniowi
W walizce miał broń. Po latach ujawniono, co groziło Smoleniowi
"Bardzo silny konserwant". Ostrzega przed śledziami z sieciówki
"Bardzo silny konserwant". Ostrzega przed śledziami z sieciówki
Pisarek zostanie "aniołkiem" Victoria's Secret? Mówi o dużym sukcesie
Pisarek zostanie "aniołkiem" Victoria's Secret? Mówi o dużym sukcesie
Przetestowała trik, który odmienił jej cerę. Różnicę widać od razu
Przetestowała trik, który odmienił jej cerę. Różnicę widać od razu
Kto posadzi, ten pożałuje. Ta roślina jest nielegalna w Polsce
Kto posadzi, ten pożałuje. Ta roślina jest nielegalna w Polsce