Aniołki żegnają się z bikini
Victoria's Secret rezygnuje z mody plażowej
Spektakularne pokazy mody organizowane z prawdziwym rozmachem, efektowna bielizna i kostiumy kąpielowe prezentowane przez dziewczyny o niebotycznie długich nogach. Z kolorowych katalogów uśmiechają się do nas Aniołki, w których gronie znalazły się najsłynniejsze i najlepiej zarabiające modelki na świecie. Najwidoczniej nie wszystko wygląda tak pięknie jak na zdjęciach, bo znana bieliźniana marka właśnie potwierdziła, że oficjalnie kończy z modą plażową.
Słoneczna rajska plaża i egzotyczna roślinność stanowiły idealną scenerię reklamy kostiumów kąpielowych, ale już w kwietniu tego roku pojawiły się informacje, że bieliźniany gigant rezygnuje z produkcji słynnych albumów z wakacyjną modą.
Promowanie plażowych kolekcji nie należało do najtańszych inwestycji. Nie tylko wyjazdy do egzotycznych krajów, przy okazji produkcji takich sesji, pochłaniały sporą część budżetu marki. Z dużymi kosztami wiązały się również wydarzenia towarzyszące premierze nowych pomysłów Victoria’s Secret. Wszystkie działania marketingowe miały być trampoliną do jeszcze większego sukcesu firmy, a w rezultacie przyniosły jedynie straty.