FASHION CAMP - tu dowiesz się,jak prowadzić biznes modowy
FASHION CAMP to jedno z wydarzeń wspierających młodych, ambitnych, zainteresowanych modą. To cykl szkoleń, poświęconych modzie i biznesowi.
14.01.2014 | aktual.: 14.01.2014 15:06
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
FASHION CAMP to jedno z wydarzeń wspierających młodych, ambitnych, zainteresowanych modą. To cykl szkoleń, poświęconych modzie i biznesowi.
FASHION CAMP to dwudniowy cykl szkoleń i wykładów prowadzonych przez najwyższej klasy profesjonalistów z obszaru mody i biznesu.
Szkolenie jest skierowane do projektantów, stylistów, przedstawicieli młodszej kadry działów marketingu firm branży modowej, beauty i retail, miłośników mody i wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę potrzebną do prowadzenia biznesu modowego na najwyższym poziomie.
Szkolenie FASHION CAMP odbędzie się w dniach od 25 DO 26 STYCZNIA (sobota, niedziela) w STUDIO 4PIĘTRO w Warszawie.
Ta edycja szkolenia będzie poświęcona tematyce PR-u i marketingu. Nowością podczas tej edycji będzie oprócz wykładów - część warsztatowa. Chcemy położyć większy nacisk na praktykę pod okiem profesjonalistów!
Nasze zaproszenie do udziału w roli prelegenta przyjęli m.in:
• MARCIN RÓŻYC
Publikował m.in. w Exclusivie, K MAGu czy Wysokich Obcasach. Razem z Hanią Rydlewską jest redaktorem naczelnym magazynu AFF i prowadzi warsztaty Fashion Writing podczas festiwalu Art&Fashion w Poznaniu. Kurator projektów artystyczno-modowych.
• BARBARA SOŁTYSIŃSKA
Barbara Sołtysińska, jest od 7 lat związana z branżą PR, pełniła funkcję prezesa agencji Livebrad PR Communications a wcześniej była związana z Grupą MSL – najpierw z Ciszewski MSL jako dyrektor strategiczny i zastępca dyrektora zarządzającego, a później odpowiadała za agencję MSL Warsaw. Projekty, które realizowała i nadzorowała, zostały uhonorowane licznymi nagrodami – polskimi i międzynarodowymi, m.in. Złotymi Spinaczami, nagrodami Golden Drum, tytułem Projektu PR Roku, Magellan Award, SABRE Awards, Kreaturą i innymi. Swoją wiedzą dzieli się podczas prowadzonych szkoleń oraz wykładów m.in. na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Warszawskiej Szkole Reklamy.
Ideą FASHION CAMP jest to, żeby przybliżyć wiedzę trudno dostępną na polskim rynku osobom pragnącym poszerzać swoje kompetencje w zakresie branży fashion.
Koszt dwudniowego szkolenia to 450zł.
KONTAKT: julia@fashionweekend.pl tel. 691 612 528
Informacja prasowa