Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Nowe modele produktów Withings stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© Terry Richardson

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

Wybrane dla Ciebie
Bosacka o rozstaniu. "Podawali mi wodę, pilnowali, żebym zjadła"
Bosacka o rozstaniu. "Podawali mi wodę, pilnowali, żebym zjadła"
Jak naprawdę wygląda życie w Ukrainie? Weronika Marczuk wyjaśnia
Jak naprawdę wygląda życie w Ukrainie? Weronika Marczuk wyjaśnia
Mężczyźni częściej odmawiają współżycia. Seksuolog o zmianach w sypialniach Polaków
Mężczyźni częściej odmawiają współżycia. Seksuolog o zmianach w sypialniach Polaków
Połóż w kącie łazienki. Wyłapie rybiki co do jednego
Połóż w kącie łazienki. Wyłapie rybiki co do jednego
Dodaj ocet do gotowania ziemniaków. Już zawsze będziesz tak robić
Dodaj ocet do gotowania ziemniaków. Już zawsze będziesz tak robić
Trener psów ostrzega. Nie baw się z psem piłką tenisową
Trener psów ostrzega. Nie baw się z psem piłką tenisową
Anna Mucha cierpi na "lustrzycę". Mówi, jak to się objawia
Anna Mucha cierpi na "lustrzycę". Mówi, jak to się objawia
Stringi to nie jest dobry wybór. Ginekolodzy ostrzegają przed nimi
Stringi to nie jest dobry wybór. Ginekolodzy ostrzegają przed nimi
Kendall Jenner zmaga się z nietypową fobią. Nie chodzi o wygląd
Kendall Jenner zmaga się z nietypową fobią. Nie chodzi o wygląd
Zerwali zaręczyny. Wach pierwszy raz o rozstaniu z Tajner
Zerwali zaręczyny. Wach pierwszy raz o rozstaniu z Tajner
Zbigniew Cybulski zginął tragicznie. Jego syn żył w nędzy
Zbigniew Cybulski zginął tragicznie. Jego syn żył w nędzy
Kasia Tusk nosi te spodnie zamiast dresów. Są równie wygodne, a wyglądają lepiej
Kasia Tusk nosi te spodnie zamiast dresów. Są równie wygodne, a wyglądają lepiej