Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Nowe modele produktów Withings stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

/ 7Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© Terry Richardson

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

Wybrane dla Ciebie

Odsłoniła plecy na premierze "Chopin, Chopin". Strzał w dziesiątkę
Odsłoniła plecy na premierze "Chopin, Chopin". Strzał w dziesiątkę
"Ludzie chcieli mnie zabić". Nazwała Emmę Watson ignorantką
"Ludzie chcieli mnie zabić". Nazwała Emmę Watson ignorantką
Żonę poznał w pracy. "Jesteśmy małżeństwem z wpadki"
Żonę poznał w pracy. "Jesteśmy małżeństwem z wpadki"
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Pokazała stare zdjęcie. Zrobił je mąż
Pokazała stare zdjęcie. Zrobił je mąż
Zbudowała firmę wartą miliony. Na początku musiała zastawić dom
Zbudowała firmę wartą miliony. Na początku musiała zastawić dom
Nie ma modniejszej kurtki na jesień 2025. Lewandowska już się w niej pokazała
Nie ma modniejszej kurtki na jesień 2025. Lewandowska już się w niej pokazała
Usuń z ogrodu do 2027 roku. Kto się nie dostosuje, ten pożałuje
Usuń z ogrodu do 2027 roku. Kto się nie dostosuje, ten pożałuje