Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze "Blood Ties" mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye - nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki LâOrĂŠal Paris.
Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.
Milla Jovovich - blisko natury
Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.
Milla Jovovich - blisko natury
Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.
Milla Jovovich - blisko natury
Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.
Milla Jovovich - blisko natury
Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.
Milla Jovovich - blisko natury
Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.
Milla Jovovich - blisko natury
Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.
Milla Jovovich - blisko natury
Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.
Milla Jovovich - blisko natury
Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.
Milla Jovovich - blisko natury
Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.
Milla Jovovich - blisko natury
Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.
Milla Jovovich - blisko natury
Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.
Milla Jovovich - blisko natury
Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.