WAŻNE
TERAZ

Niemcy odpowiadają Nawrockiemu. "Sprawa reparacji rozstrzygnięta"

Milla Jovovich - blisko natury

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze "Blood Ties" mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye - nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’OrĂŠal Paris.

Obraz

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

10 / 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

11 / 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

12 / 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

13 / 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

Wybrane dla Ciebie

To popularne śniadanie rujnuje zdrowie. Naukowcy biją na alarm po 20 latach badań
To popularne śniadanie rujnuje zdrowie. Naukowcy biją na alarm po 20 latach badań
Gotujesz kalafior w ten sposób? Popełniasz duży błąd
Gotujesz kalafior w ten sposób? Popełniasz duży błąd
Zwrócili się do gości ślubnych. Mają dwie prośby
Zwrócili się do gości ślubnych. Mają dwie prośby
Przyszła na premierę. Kwaśniewska wyglądała inaczej niż zwykle
Przyszła na premierę. Kwaśniewska wyglądała inaczej niż zwykle
Samotność mu nie przeszkadzała. "Bardzo dobrze się czuję sam"
Samotność mu nie przeszkadzała. "Bardzo dobrze się czuję sam"
Ma o 10 lat starszą żonę. Jest jedną z "najpiękniejszych kobiet"
Ma o 10 lat starszą żonę. Jest jedną z "najpiękniejszych kobiet"
Wskoczyła w najmodniejszą marynarkę. To prawdziwy hit sezonu
Wskoczyła w najmodniejszą marynarkę. To prawdziwy hit sezonu
Nowa metoda oszustów. "Może przejąć dane logowania do banku"
Nowa metoda oszustów. "Może przejąć dane logowania do banku"
Najlepsze spodnie dla dojrzałych kobiet. Grażyna Torbicka już w nich paraduje
Najlepsze spodnie dla dojrzałych kobiet. Grażyna Torbicka już w nich paraduje
Wielki powrót do śniadaniówki. Tylko spójrzcie, co wsunęła na stopy
Wielki powrót do śniadaniówki. Tylko spójrzcie, co wsunęła na stopy
Z byłą żoną ma czwórkę dzieci. "To jest moja misja"
Z byłą żoną ma czwórkę dzieci. "To jest moja misja"
Kończy 37 lat. Tak Osyda wygląda dzisiaj
Kończy 37 lat. Tak Osyda wygląda dzisiaj