Milla Jovovich - blisko natury

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze "Blood Ties" mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye - nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’OrĂŠal Paris.

Obraz

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

/ 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

10 / 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

11 / 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

12 / 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

13 / 13Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

Wybrane dla Ciebie

Zostawił żonę i córeczkę. Zakochał się w koleżance z planu
Zostawił żonę i córeczkę. Zakochał się w koleżance z planu
17 lat temu została oblana kwasem. Tak wygląda po latach
17 lat temu została oblana kwasem. Tak wygląda po latach
Pisali o rozwodzie. Prawda okazała się zupełnie inna
Pisali o rozwodzie. Prawda okazała się zupełnie inna
Oskarża Supernianię. "Zbudować sobie zasięgi moim kosztem"
Oskarża Supernianię. "Zbudować sobie zasięgi moim kosztem"
Pozowała w mini na imprezie rodzinnej. Aż trudno oderwać wzrok
Pozowała w mini na imprezie rodzinnej. Aż trudno oderwać wzrok
Nigdy nie wyszła za mąż. Tak mówiła o seksie w związku
Nigdy nie wyszła za mąż. Tak mówiła o seksie w związku
Z mężem jest od ponad 40 lat. Świat zwiedza z innym mężczyzną
Z mężem jest od ponad 40 lat. Świat zwiedza z innym mężczyzną
"Nie da się od tego uciec". Po to robi operacje plastyczne
"Nie da się od tego uciec". Po to robi operacje plastyczne
Najbardziej pożądana kurtka sezonu. Krzan już ją ma
Najbardziej pożądana kurtka sezonu. Krzan już ją ma
"Ja go uwiodłam". Tak wspomina dostanie się do szkoły aktorskiej
"Ja go uwiodłam". Tak wspomina dostanie się do szkoły aktorskiej
Dobrze znała ryzyko. "Wysokie prawdopodobieństwo śmierci"
Dobrze znała ryzyko. "Wysokie prawdopodobieństwo śmierci"
Pokazała paznokcie. Przywraca dawny trend
Pokazała paznokcie. Przywraca dawny trend