ModaMilla Jovovich - blisko natury

Milla Jovovich - blisko natury

Milla Jovovich - blisko natury

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze "Blood Ties" mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye - nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’OrĂŠal Paris.

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

1 / 12

Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

2 / 12

Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

3 / 12

Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

4 / 12

Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

5 / 12

Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

6 / 12

Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

7 / 12

Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

8 / 12

Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

9 / 12

Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

10 / 12

Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

11 / 12

Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

12 / 12

Milla Jovovich - blisko natury

Obraz
© L’Oreal Paris

Krecja Milli mogła być dużym zaskoczeniem dla obserwatorów festiwalu w Cannes. Sukienka z kolekcji Chanel Couture wyróżniała się wyraźnym kwiatowym wzorem, co sprawiało, że nawet z daleka była dostrzegalna. Być może to specjalny zabieg Milli, która chciała by na premierze „Blood Ties” mówiono głównie o niej. Na uwagę zasługuje również fryzura i makijaż. Włosy delikatnie pofalowane dawały wrażenie naturalnego ułożenia, co w zestawieniu z kwiatowym wzorem na sukience mogło dać do zrozumienia, że aktorka postawiła tego dnia na naturę. Makijaż Smokey Eye – nadał spojrzeniu Milli wyrazistość i tajemniczość. Oczy Milli intrygowały równie mocno, jak jej kreacja. Milla Jovovich jest ambasadorką marki L’Oréal Paris.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)