Pokaz kolekcji Dolce & Gabbana dedykowany wszystkim matkom

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Obraz
Źródło zdjęć: © Getty Images
Kamila Żyźniewska

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

/ 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

10 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

11 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

12 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

13 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

14 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

15 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

16 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

17 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

18 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

19 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

20 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© East News

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

21 / 21Dolce & Gabbana - kolekcja jesień zima 2015/16

Obraz
© Getty Images

Włoska rodzina od zawsze zajmowała szczególne miejsce w wizerunku marki Dolce & Gabbana. Kultywowanie tradycji i kluczowych dla niej wartości na stałe wpisało się w charakter kolekcji włoskich projektantów oraz promujących je kampanii.

Przy okazji jesienno-zimowego sezonu 2015/2016 Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili dedykować pokaz najnowszej kolekcji wszystkim matkom. I tak na mediolańskim wybiegu, obok modelek, pojawiły się również dzieci. Propozycje włoskiego duetu zaprezentowało m.in. jedenaście mam-modelek oraz muza Dolce & Gabbana - ciężarna Bianca Balti.

Wiodąca inspiracja znalazła swój wyraz w charakterze samej garderoby. Na tkaninach pojawiły się hafty i nadruki wzorowane na dziecięcych rysunkach oraz główny motyw kolekcji - róże - kwiaty, których zapach związany jest ze wspomnieniami z dzieciństwa Stefano (czerwona szminka jego matki miała charakterystyczny różany zapach).

"Oczywiście, że słowo "mamma" nie kojarzy się z modą. Oznacza ono wieczną miłość. Do kogo dzwonisz, kiedy wydarzy się coś złego? Do swojej matki. Do kogo dzwonisz, kiedy jesteś czymś podekscytowany? Do matki. Zebraliśmy wszystkie pomysły z naszego dzieciństwa - związane z rodziną i miłością. Moda jest oczywiście ważna, ale chcieliśmy pokazać coś prawdziwego, nie tylko zimne ubrania, ubrania, ubrania. Dzisiaj wszystko nabiera zawrotnego tempa, jednak poprzez modę możesz mówić o rzeczach, które mają znacznie większe znaczenie" - wyznał magazynowi Vogue Stefano Gabbana.

Wybrane dla Ciebie

Witasz się tak z obcym psem? Dajesz mu komunikat "zrobię ci krzywdę"
Witasz się tak z obcym psem? Dajesz mu komunikat "zrobię ci krzywdę"
"Odesłany z sali operacyjnej". Miał przejść ryzykowny zabieg
"Odesłany z sali operacyjnej". Miał przejść ryzykowny zabieg
"Zrobiłem coś strasznie złego". To nagranie złamało mu karierę
"Zrobiłem coś strasznie złego". To nagranie złamało mu karierę
Mówi o medycynie estetycznej. Z takich zabiegów korzysta
Mówi o medycynie estetycznej. Z takich zabiegów korzysta
Zaśniesz ekspresowo. Naukowcy znaleźli sposób
Zaśniesz ekspresowo. Naukowcy znaleźli sposób
Nie używaj po terminie. Wiele osób nie ma pojęcia
Nie używaj po terminie. Wiele osób nie ma pojęcia
Są widywane w całej Polsce. Ich pojawienie się to dobry znak
Są widywane w całej Polsce. Ich pojawienie się to dobry znak
Ile powinien spać kot? Takie zachowanie to sygnał alarmowy
Ile powinien spać kot? Takie zachowanie to sygnał alarmowy
Tajemnicze oznaczenia w Lidlu. Dzięki nim zaoszczędzisz pieniądze
Tajemnicze oznaczenia w Lidlu. Dzięki nim zaoszczędzisz pieniądze
Spodziewają się dziecka. Pokazała brzuch
Spodziewają się dziecka. Pokazała brzuch
Komfortowa jesień. Z tymi bestsellerami nie mogę się rozstać
Komfortowa jesień. Z tymi bestsellerami nie mogę się rozstać
Polacy kochali to imię. W tym roku nadano je tylko 2 razy
Polacy kochali to imię. W tym roku nadano je tylko 2 razy