Trendy w makijażu lat 30.
"Keeep you beauty on duty!" - głosiło hasło reklamowe słynnej marki kosmetycznej Elizabeth Arden. "Your eyes should be your most alluring feature" - radziła kobietom firma Maybelline. Rewolucja w makijażu zaczęła się już w latach 20., kiedy coraz bardziej niezależne i wyzwolone panie zyskały pełną kontrolę nad kreowaniem własnego wizerunku. Ścięły swoje długie włosy, zrzuciły krępujące ciało gorsety i zaczęły mocno podkreślać usta czerwoną szminką. Moda na makijaż związana była ze zmianą ich trybu życia. Kobiety przejęły obowiązki swoich mężów, zerwały z wizerunkiem kury domowej i zaczęły koncentrować się na karierze zawodowej. Nic więc dziwnego, że coraz bardziej dbały o swój wygląd.
"Keep you beauty on duty!" - głosiło hasło reklamowe słynnej marki kosmetycznej Elizabeth Arden. "Your eyes should be your most alluring feature" - radziła kobietom firma Maybelline. Rewolucja w makijażu zaczęła się już w latach 20., kiedy coraz bardziej niezależne i wyzwolone panie zyskały pełną kontrolę nad kreowaniem własnego wizerunku. Ścięły swoje długie włosy, zrzuciły krępujące ciało gorsety i zaczęły mocno podkreślać usta czerwoną szminką. Moda na makijaż związana była ze zmianą ich trybu życia. Kobiety przejęły obowiązki swoich mężów, zerwały z wizerunkiem kury domowej i zaczęły koncentrować się na karierze zawodowej. Nic więc dziwnego, że coraz bardziej dbały o swój wygląd.