Oświadczył się w reklamie
Rand spotykał się z Geraldine od 5 lat i marzył o tym, żeby jego oświadczyny były wspaniałe, unikatowe i niesamowicie romantyczne, czyli takie jak jego miłość do swojej wybranki. Postanowił, że dobrym pomysłem byłoby zadanie pytania o ich wspólną przyszłość podczas rozgrywek Super Bowl. Niestety, wykupienie czasu reklamowego w 2007 roku kosztowało około 2,5 miliona dolarów.
Mężczyzna postanowił jednak nie rezygnować z marzeń. Zaczął intensywnie szukać sponsorów przez Internet. Jego prośba o finansowe wsparcie pojawiła się nawet w takich programach jak Good Morning America i Fox News. Dopiął swego! 6 lutego 2007 roku o 9.23 Geraldine podczas oglądania meczu zobaczyła na ekranie swojego mężczyznę, który poprosił ją o rękę! Odpowiedziała oczywiście „tak”. Nadwyżkę zebranych pieniędzy Rand ofiarował na rzecz szpitala dziecięcego Vanderbilt.