Kylie Jenner w kampanii Puma Suede
W roli dyrektor kreatywnej –Rihanna. W roli ambasadorki – młoda Kardashianka. Widać, że niemiecka firma stawia na głośne nazwiska. Zaangażowanie Kylie Jenner do roli naczelnej gwiazdy kosztowało znaną sportową markę aż milion dolarów. Pierwsze efekty tej współpracy poznaliśmy już kilka miesięcy temu, kiedy światło dzienne ujrzała sesja wizerunkowa z udziałem nastoletniej celebrytki. Tym razem przyszła kolej na drugą odsłonę wspólnego projektu, a jest nią najnowsza kampania Puma Suede.
Miejska sesja odbyła się w Nowym Jorku, a jej autorem jest amerykański fotograf, Jamel Shabazz. Stylizacje modelki to delikatny ukłon w stronę stylu retro, świetnie korespondującego z charakterem kultowego modelu obuwia.
Podobno pomadki sygnowane nazwiskiem Jennerki w mgnieniu oka zniknęły ze sklepowych półek. Czy ten sam los podzielą sportowe ubrania i obuwie z najnowszej kolekcji? Puma raczej nie wątpi w potencjał marketingowy swojej modelki.