Poznaj najnowszą propozycję!
Koncepcja sesji została zaplanowana z myślą o dalszym odświeżaniu wizerunku marki. - Czyste kolory oraz duża ilość światła świetnie podkreślają wyjątkowość produktów najnowszej kolekcji. Motywem przewodnim sesji podobnie, jak w poprzednim sezonie jest Monogram WITTCHEN - mówi Gosia Growińska. W jego skład wchodzą wszystkie cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz "W" symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy. Skórzane portfele z wytłoczonym monogramem to absolutna nowość w ofercie marki, która będzie miała premierę już jesienią.
W kolekcji dostrzeżemy ponadto torebki w kolorze chabrowym, odcieniach brązu, jak również modną zieleń i kolor bordo.
Za obiektywem aparatu stanął Robert Wolański, z którym marka współpracuje od lat. Za kreacje i koncepcje sesji odpowiadała Gosia Growińska - dyrektor artystyczny marek grupy WITTCHEN. Stylizacją zajęła się Malwina Wędzikowska.
Make Up: Polcia Dźwigała
Włosy: Emil Zed
Modele: Julie / GAGA models
Tomek / AMQ Models
Foto backstage: Jacek Piątek, Aga Taukert
Produkcja: Ewa Pawlikowska
(bb), kobieta.wp.pl