Kostium, który pokochały Polki
Marina na okładce prezentuje się w kostiumie marki Bodymaps, która zasłynęła ostatnią kampanią niebanalnych strojów kąpielowych. Wywiad z założycielką marki publikowaliśmy ostatnio na stronie WP Kobieta.
- Założeniem Bodymaps było to, że będzie to produkt lokalny. Nie tylko dlatego, że powstaje w Polsce, ale też jest skrojony na potrzeby Polek. Było więc dla mnie jasne, że będę czerpać z polskich historii wakacyjnych, albumów, archiwów. Wszystkie kolekcje Bodymaps nawiązują więc w pewnym sensie do przeszłości. Oczywiście poza tymi inspiracjami, każda kolekcja ma swoją historię, nawiązującą do sztuki, muzyki, popkultury. To od niej zaczyna się proces projektowania kolekcji – przyznała Ewa Stepnowska.
- Bezpieczną klasykę można kupić wszędzie, przesadna ekstrawagancja jest za to często trudna do noszenia. Dlatego nasze kostiumy to połączenie klasyki z ekstrawaganckimi detalami – dodała.