Kalendarz dla szczytnych celów
Po raz pierwszy na pomysł zrobienia kalendarza wpadli w 2009 roku, kiedy brakowało im funduszy na nowe kajaki i wiosła. Podejrzewali, że nagie zdjęcia odniosą większy sukces komercyjny - i nie pomylili się. Kalendarz ze studentami z wioślarskiego klubu w Warwick (Warwick University Rowing Club) sprzedawany jest obecnie w 80 krajach na całym świecie. Umięśnieni sportowcy do tej pory przekazali na cele charytatywne 300 tysięcy funtów.
Nagi kalendarz stał się w Warwick tradycją. Do fanów corocznej inicjatywy należą m.in. Ian McKellen, Kris Jenner, Stephen Fry czy Kylie Minogue. Studenci pozują w ciekawych miejscach, ale generalnie chodzi o pokazanie atrakcyjnego, wysportowanego ciała. Sesja traktowana jest jak zabawa, ale przychody ze sprzedaży kalendarza przekazywane są na szlachetne cele, m.in. na organizację Sport Allies, która walczy z homofobią w środowisku sportowym.
Kalendarz na 2016 rok zapowiada się świetnie. Można go kupić online na stronie warwickrowers.org za niespełna 15 funtów.