Magazyn „Six”
Zamiast kolorowych okładek z uśmiechającymi się pięknościami – artystyczne kolaże i portrety dojrzałych kobiet. Przeglądy bieżących trendów i porady stylistyczne zastępują artykuły prezentujące niszowych twórców, z których tylko niewielka część zajmuje się modą. Na łamach „Six Magazine”, ukazującego się dwa razy w roku periodyku, który stworzyła Rei Kawakubo, jego założycielka pokazywała ciekawe zjawiska z zakresu sztuki, architektury, designu czy muzyki. Nazwa magazynu nawiązuje do szóstego zmysłu, a jego treści nie od razu spotkały się ze zrozumieniem czytelników, podobnie jak moda Comme des Garcons. Pismo było wydawane od 1988 do 1991 roku, a następnie zamieniło się w cyfrową wersję o nazwie „Moving Six”, w której pojawiły się archiwalne materiały.
Dzięki „Six” twórcza wizja Kawakubo stała się bardziej przejrzysta dla odbiorców. Pismo pokazało również, że na modę niekoniecznie trzeba patrzeć jak redaktorzy „Vogue’a”.