Helenna Norowicz - stała się sławna w wieku 80 lat
Sławę i popularność zyskała w wieku 80 lat za sprawą udziału w fenomenalnych kampaniach dwóch polskich marek - Bohoboco i Nenukko. Mowa o Helenie Norowicz, właścicielce magnetycznego spojrzenia i szlachetnej urody. Choć wcześniej nigdy nie zabiegała o rozgłos i znało ją tylko wąskie grono publiczności niszowych spektakli Teatru Studio, kontrowersyjne sesje zdjęciowe skutecznie wzbudziły zainteresowanie mediów jej postacią. To był pierwszy raz w historii polskiej mody, gdy przełamano stereotyp, że w kampanii mogą występować jedynie młode dziewczyny, pozbawione wszelkiej skazy.
Dlaczego marki wybrały właśnie ją na ambasadorkę swych kolekcji? Jak uzasadniają swą decyzję projektanci Nenukko - "Zawsze była inna, kontrowersyjna, budziła emocje. Podziwiamy ją dlatego, że bez względu na wszystko potrafiła pozostać sobą. Bez kompromisów. Bez kokieterii. Bez makijażu".
Wielu myślało, że zaangażowanie 80-letniej kobiety do kampanii to jednorazowy eksperyment, który więcej się nie powtórzy. Nic bardziej mylnego. Helena Norowicz z impetem wkroczyła do branży mody, a jej triumfalny pochód już trudno było zatrzymać. Aktorka pojawiła się w roli modelki w trakcie pokazu Bohoboco, gdzie chodziła z pewnością i gracją profesjonalistki. Sprawiała wrażenie, że całe lata spędziła na wybiegu, a nie deskach teatru. Norowicz została także bohaterką okładkowej sesji dla magazynu "Elle".
Szlachetne piękno i autentyczność to jej główne atuty.
href="http://kobieta.wp.pl/10-modelek-ktore-przesunelo-granice-w-swiecie-mody-5984788025008769g">** 10 modelek, które przesunęły granice w świecie mody!