Forever 21
Co polski konsument znajdzie w sklepach Forever 21? Modę damską i męską, a także dziecięcą w bardzo przystępnych cenach. Za jeansowe rurki zapłacimy około 100 zł, a t-shirt to wydatek około 40 zł. Amerykański potentat posiadający obecnie 750 sklepów w 48 krajach specjalizuje się w tzw. modzie fast fashion, dostarczającej ubrania w ekspresowym tempie. Niemal każdego dnia Forever 21 wprowadza do sklepów nowe kolekcje i asortyment zgodny z gorącymi trendami. Bardzo szybko reaguje na potrzeby klientów, jednocześnie pozostając marką z nutą kalifornijskiego, beztroskiego stylu. To poważna konkurencja dla Zary, H&M czy polskiego LPP.
Jak potwierdza Teren Management Europe, odpowiedzialny za rozwój Forever 21 w Europie, otwarcie salonów w Polsce to element większej strategii, planującej ekspansję na wszystkie kraje Europy Środkowo-Wschodniej, m.in.: Bułgarię, Rumunię czy na Węgry.