Styl i klasa ponad wszystko!
Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.
W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!
(bb), kobieta.wp.pl