Spektakularny sukces polskiej marki
Ochom i achom pod adresem Misbehave nie ma końca. A jak to wszystko się zaczęło? Firmę założyły dwie studentki z Krakowa. Dzisiaj jedyną właścicielką marki jest Natalia Maczek - do niedawna studentka prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Szyć nauczyła się w wieku nastoletnim. Uwielbiała przerabiać ubrania z lumpeksu czy naszywać coś dla znajomych, ale nie wiązała z tą czynnością przyszłości - wystarczy spojrzeć na jej wykształcenie.
Pomysł założenia biznesu zrodził się na jednej z imprez. Garażowa firma, zgodnie z jej charakterem, została nazwana "Misbehave", co oznacza "rozrabiać, psocić". I właśnie ta aktywność okazała się sposobem Natalii na realizację.
Zaczęło się od sprzedaży internetowej, z czasem także za pośrednictwem sieci butików. Dzisiaj marka MISBHV ma globalny zasięg - sklepy firmy znajdują się w Londynie, Mediolanie, Tokio czy Paryżu i notuje światowy sukces - rok temu trafiła do zestawienia 20 najlepiej zapowiadających się brandów w branży przygotowanego przez Highsnobiety.