Cher
Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.
A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".
Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.
Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.