M.I.A i szwedzki gigant odzieżowy
Popularna sieciówka H&M nie pierwszy raz angażuje się w działania związane z odpowiedzialną modą. Jej najnowszy projekt powstał w ramach pierwszego Światowego Tygodnia Recyklingu (18 - 24 kwietnia), a jego ambasadorką jest ulubienica publiczności wokalistka M.I.A. Trzeba przyznać, że szwedzki gigant odzieżowy postawił przed sobą niełatwe do zrealizowania zadanie. Inicjatywa ma na celu zebranie aż 1000 ton niechcianych ubrań od swoich klientów z całego świata i poddanie ich recyklingowi. Z tej okazji gwiazda muzyki ma opublikować nowy teledysk, poruszający kwestię wysypisk śmieci i mający doprowadzić do zwiększenia świadomości społecznej na temat tej ważkiej kwestii. Premiera klipu została zaplanowana na 11 kwietnia i będzie mieć miejsce na stronie hm.co.
Jak czytamy: "Aby uczcić pierwszy Światowy Tydzień Recyklingu, H&M zdecydował się zebrać jeszcze więcej tekstyliów niż kiedykolwiek wcześniej. Oprócz wideo nakręconego przez M.I.A., znani blogerzy i osobowości medialne będą powtarzać klipy, aby pokazać ubrania, które oddali do recyklingu w ramach projektu H&M Garment Collecting podczas Światowego Tygodnia Recyklingu". Brawo za tak oryginalny pomysł!