Gwiazdy promują odpowiedzialną modę
Sustainability, czyli zrównoważona moda
Odpowiedzialna moda coraz częściej nie jest już tylko pustym hasłem wplatanym w strategie marketingowe największych marek, ale powoli staje się rzeczywistością. W jej promocję coraz częściej angażują się takie gwiazdy jak M.I.A, Pharrell Williams czy Beyonce. Poznajcie szczegóły!
Moda często skrywa niewygodną prawdę, jaką jest zanieczyszczenie środowiska czy brak poszanowania praw człowieka. Pożary w fabrykach, coraz większa degradacja otoczenia i cierpienie ludzi - o tym słyszymy niemal codziennie. Branża nie może już jednak dłużej umywać rąk i pozostawać obojętna na te problemy.
Dotychczasowe zasady funkcjonowania firm odzieżowych czekają poważne zmiany. Zwraca na to uwagę Li Edelkoort,założycielka prestiżowej agencji Trend Union zajmującej się prognozowaniem trendów i tworzeniem strategii dla największych marek. Wtóruje jej Burak Cakmak - nowy dziekan wydziału mody na Parsons School of Design w Nowym Jorku. Ich zdaniem koncept fast fashion dobiega końca, a jego miejsce ma zająć sustainability czyli zrównoważona moda - czytamy na "Business of Fashion".
Jak wygląda to w praktyce? Czy jest to kolejne puste hasło, które zostanie wplecione w działania związane z public relations? Niekoniecznie. Pojawiły się nowatorskie formy zrównoważonej mody, a w ich promocję zaangażowały się gwiazdy i największe marki.
Zajrzyjcie do naszej galerii i zobaczcie, co łączy wokalistkę M.I.A, Pharrella Williamsa i Beyonce.