Koniec różowego terroru!
Na stronie www.pinkstinks.co.uk znaleźć można taki opis:
„Pinkstinks to organizacja, która działa w imieniu rodziców i ich dzieci. Nasz cel to: inspirowanie dziewczynek, motywowanie ich i wzbudzanie ich entuzjazmu wobec możliwości i szans, jakie stoją przed nimi otworem; poprawa poczucia własnej wartości dziewcząt oraz ich wiary w siebie, rozwinięcie ich ambicji, a tym samym zwiększenie ich szans życiowych; sprzeciwienie się „kulturze różu” opartej na stawianiu piękna ponad rozumem i zapewnienie dzieciom alternatywy.”
Autorki kampanii napisały także, że ich zdaniem obsesja związana z wyglądem pojawia się u dziewczynek coraz szybciej, a winę za to ponosi właśnie „różowy etap” w ich życiu, narzucany im przez producentów zabawek, ubrań i akcesoriów.
Na zdjęciu: modelka brytyjska Katie Price, znana z uwielbienia dla kiczu i różowych ciuchów.