Tavi Gevinson
Decyzja Pirelli, aby zrezygnować z modelek w negliżu, zbiegła się w czasie z informacją iż "Playboy" rezygnuje z pokazywania nagości na łamach magazynu. Zdaje się, że mamy do czynienia z pozytywną rewolucją, bowiem dobiega końca medialne uprzedmiotowienie kobiecej seksualności i ciała. Pomijając pobudki feministyczno - polityczne (Amerykanie po raz pierwszy obserwują wyścig prezydencki, w którym realną szansę na zwycięstwo ma kobieta, a seriale telewizyjne skupiające się na bohaterkach - silnych kobietach), Pirelli musiało wziąć pod uwagę czynnik ekonomiczny. Wśród 20 000 VIPów, do których wysyłany jest kalendarz, jest coraz więcej kobiet. W USA i Europie, siła nabywcza kobiet jest coraz większa. Zarabiają więcej, wydają chętniej i co za tym idzie - sprzeciwiają się szowinistycznym wizerunkom kobiet. Marka taka, jak Pirelli nie może sobie pozwolić na utratę kobiet - klientek.