Lily-Rose Depp w kampanii okularów Chanel
Świat mody zwrócił na nią uwagę, kiedy pojawiła się na czerwonym dywanie przy okazji pokazu Chanel Metiers d'art. Tego wieczoru 16-letnia córka Johnny’ego Deppa i Vanessy Paradis przyćmiła wszystkie gwiazdy. Po takim debiucie na salonach można było już tylko czekać na pierwsze kampanie reklamowe i sesje modowe z udziałem Lily-Rose Depp.
Niedawno światło dzienne ujrzała cała sesja wizerunkowa okularów marki Chanel z Lily-Rose w roli głównej. Biorąc pod uwagę, że jej matka w latach 90. pełniła funkcję ambasadorki francuskiego domu mody, wybór dyrektora kreatywnego, Karla Lagerfelda raczej dla nikogo nie jest zaskoczeniem.
"Praca dla tak wspaniałej marki jak Chanel, w otoczeniu utalentowanych i ciepłych ludzi była dla mnie wspaniałym i wyjątkowym doświadczeniem. Karl jest nie tylko niesamowicie utalentowany. Dzięki niemu moje pierwsze doświadczenia związane z modą są niezapomniane" - wyznała młoda gwiazda.
Autorem sesji jest oczywiście projektant francuskiej marki - Karl Lagerfeld.
"Lily-Rose jest niesamowita, jest młodą dziewczyną z nowego pokolenia, posiada wszystkie cechy gwiazdy" - skomentował dyrektor kreatywny Chanel.