Gucci - kampania wiosna lato 2016
Wizerunek Gucci zmienił się diametralnie, od kiedy stery włoskiego domu mody przejął Alessandro Michele, obecny dyrektor kreatywny luksusowej marki. Awangardowe i silnie romansujące ze stylem poprzednich dekad kolekcje projektanta całkowicie odbiegają od wizji dawnej dyrektor kreatywnej, Fridy Giannini. Pomysły Michele na nowy wizerunek Gucci okazały się na tyle świeże i rewolucyjne, że skutecznie wpłynęły na wzrost sprzedaży projektów znanej marki.
Włoski dom mody zyskał nową energię i świetnie odnalazł się w proponowanej przez Michele nietuzinkowej estetyce. W przypadku wiosenno-letniej kolekcji 2016, Gucci nabrało charakteru mody z przełomu lat 70. i 80. Projekty oczarowują feerią żywych kolorów i przyciągają uwagę bogactwem ciekawych detali. Nie zabrakło w nich inspiracji stylem disco, azjatyckich nawiązań oraz ciekawych połączeń różnorodnych faktur i krojów.
Mogliśmy się domyśleć, że najnowsza kampania włoskiej marki całkowicie zmieni swój kierunek estetyczny. Zamiast posągowych postaci z dawnych chłodnych kampanii, otrzymaliśmy emanującą energią sesję wizerunkową, która odbyła się w miejskiej scenerii Berlina.
Zobaczcie efekty pracy brytyjskiego fotografa Glena Luchforda!