Marka Gucci w nowej odsłonie
Gucci - kampania wiosna lato 2016
Wizerunek Gucci zmienił się diametralnie, od kiedy stery włoskiego domu mody przejął Alessandro Michele, obecny dyrektor kreatywny luksusowej marki. Awangardowe i silnie romansujące ze stylem poprzednich dekad kolekcje projektanta całkowicie odbiegają od wizji dawnej dyrektor kreatywnej, Fridy Giannini.
Wizerunek Gucci zmienił się diametralnie, od kiedy stery włoskiego domu mody przejął Alessandro Michele, obecny dyrektor kreatywny luksusowej marki. Awangardowe i silnie romansujące ze stylem poprzednich dekad kolekcje projektanta całkowicie odbiegają od wizji dawnej dyrektor kreatywnej, Fridy Giannini. Pomysły Michele na nowy wizerunek Gucci okazały się na tyle świeże i rewolucyjne, że skutecznie wpłynęły na wzrost sprzedaży projektów znanej marki.
Włoski dom mody zyskał nową energię i świetnie odnalazł się w proponowanej przez Michele nietuzinkowej estetyce. W przypadku wiosenno-letniej kolekcji 2016, Gucci nabrało charakteru mody z przełomu lat 70. i 80. Projekty oczarowują feerią żywych kolorów i przyciągają uwagę bogactwem ciekawych detali. Nie zabrakło w nich inspiracji stylem disco, azjatyckich nawiązań oraz ciekawych połączeń różnorodnych faktur i krojów.
Mogliśmy się domyśleć, że najnowsza kampania włoskiej marki całkowicie zmieni swój kierunek estetyczny. Zamiast posągowych postaci z dawnych chłodnych kampanii, otrzymaliśmy emanującą energią sesję wizerunkową, która odbyła się w miejskiej scenerii Berlina.
Zobaczcie efekty pracy brytyjskiego fotografa Glena Luchforda!