Iman - 60-letnia piękność
W branży kosmetycznej doskonale radzi sobie także Iman, blisko 60-letnia czarnoskóra piękność, która do biznesu podeszła w pierwszej połowie lat 90. XX wieku, kiedy Cindy i spółka chodziły jeszcze po wybiegach.
W wywiadzie udzielonym dwa lata temu dla "New York Times" przyznała, że modelkom ciężko jest znaleźć pracę w korporacji, gdyż te nie biorą ich zbyt serio. Jej jednak się udało i z sukcesem współpracuje z koncernem Procter & Gamble, udzielając mu licencji na produkty Iman Cosmetic, które są kierowane do kobiet o ciemnym kolorze skóry. Kosmetyki dostępne są w największych sieciach sklepów w USA (m.in. Wal-Mart, Target i Walgreens) i przynoszą zysk w wysokości 25 milionów dolarów rocznie. Iman jest także autorką kolekcji ubrań, zaprojektowanej na zlecenie sieci HSN.