Klucz do sukcesu Heidi Klum
Sama Heidi zaprzecza jakoby brała na barki każdą, złożoną jej propozycję. Mówi, że angażuje się jedynie w te projekty, które do niej pasują. Ale i tych jest całkiem długa lista. Znajdują się na niej, m.in. kolekcje ubrań dla kobiet w ciąży. Trudno się temu dziwić, skoro Klum ma za sobą aż cztery ciąże, a co za tym idzie, duże doświadczenie z ciuchami. Doskonale wie, jak zmienia się kobiecy brzuch, jak deformują się na nim spódnice, a ulubione bluzki nagle stają się za krótkie. Jej własne przeżycia zainspirowały ją do stworzenia kolekcji Lavish by Heidi Klum (dla marki A Pea in the Pod) oraz Loved by Heidi Klum (dla Motherhood Maternity).
- W ciąży nadal chcesz fajnie wyglądać, dlatego wykorzystuję te same trendy, które panują w modzie, ale przede wszystkim staram się też zapewnić komfort - mówiła Klum w jednym z wywiadów. Wcześniej miała okazję potrenować projektowanie ubrań przygotowując kolekcję ciuszków dla Heidi Barbie, którą firma Mattel stworzyła z okazji 50. urodzin najsłynniejszej lalki świata.