Cameron Dallas
Włoski dom mody Dolce & Gabbana stara się pozyskać nowe grono wiernych klientów i tym samym dotrzeć do młodszego pokolenia. Nieprzypadkowo duet projektantów uczynił gwiazdami swojej kolekcji wpływowe osoby z mediów społecznościowych. Wśród nich pojawiły się również dzieci znanych rodziców, m.in. córki aktora Sylvestra Stallone – Sistine i Sophia, syn aktora Jude’a Law – Rafferty, córka Lionela Richie – Sofia, syn Pameli Anderson – Brandon Lee czy wnuczek Boba Dylana – Levi Dylan. W gronie modeli znaleźli się również wpływowy vloger, Cameron Dallas oraz Imogen Waterhouse, siostra modelki Suki Waterhouse oraz aktorka, która ostatnio zagrała w filmie Toma Forda – „Zwierzęta nocy”.
Co myślicie na temat pomysłu Stefano Gabbana i Domenico Dolce? Czy zaangażowanie młodych gwiazd internetu do swoich kampanii i pokazów rzeczywiście jest potrzebne w odświeżeniu wizerunku włoskiej marki?