ModaMłode gwiazdy internetu na wybiegu Dolce & Gabbana

Młode gwiazdy internetu na wybiegu Dolce & Gabbana

Młode gwiazdy internetu na wybiegu Dolce & Gabbana
Źródło zdjęć: © Getty Images

Nie tak dawno poznaliśmy efekty wiosenno-letniej kampanii 2017 Dolce & Gabbana. Bohaterami wizerunkowej sesji zostały młode gwiazdy mediów społecznościowych, wśród których pojawiły się również dzieci znanych rodziców. Nie jest więc zaskoczeniem, że większość modeli zadebiutowała także na wybiegu najnowszej jesienno-zimowej kolekcji włoskiej marki. Kto znalazł się w tym gronie?

Włoski dom mody Dolce & Gabbana stara się pozyskać nowe grono wiernych klientów i tym samym dotrzeć do młodszego pokolenia. Nieprzypadkowo duet projektantów uczynił gwiazdami swojej kolekcji wpływowe osoby z mediów społecznościowych. Wśród nich pojawiły się również dzieci znanych rodziców, m.in. córki aktora Sylvestra StalloneSistine i Sophia, syn aktora Jude’a LawRafferty, córka Lionela RichieSofia, syn Pameli AndersonBrandon Lee czy wnuczek Boba DylanaLevi Dylan. W gronie modeli znaleźli się również wpływowy vloger, Cameron Dallas oraz Imogen Waterhouse, siostra modelki Suki Waterhouse oraz aktorka, która ostatnio zagrała w filmie Toma Forda – „Zwierzęta nocy”.

Co myślicie na temat pomysłu Stefano Gabbana i Domenico Dolce? Czy zaangażowanie młodych gwiazd internetu do swoich kampanii i pokazów rzeczywiście jest potrzebne w odświeżeniu wizerunku włoskiej marki?

1 / 7

Sistine Stallone

Obraz
© Getty Images

Włoski dom mody Dolce & Gabbana stara się pozyskać nowe grono wiernych klientów i tym samym dotrzeć do młodszego pokolenia. Nieprzypadkowo duet projektantów uczynił gwiazdami swojej kolekcji wpływowe osoby z mediów społecznościowych. Wśród nich pojawiły się również dzieci znanych rodziców, m.in. córki aktora Sylvestra StalloneSistine i Sophia, syn aktora Jude’a LawRafferty, córka Lionela RichieSofia, syn Pameli AndersonBrandon Lee czy wnuczek Boba DylanaLevi Dylan. W gronie modeli znaleźli się również wpływowy vloger, Cameron Dallas oraz Imogen Waterhouse, siostra modelki Suki Waterhouse oraz aktorka, która ostatnio zagrała w filmie Toma Forda – „Zwierzęta nocy”.

Co myślicie na temat pomysłu Stefano Gabbana i Domenico Dolce? Czy zaangażowanie młodych gwiazd internetu do swoich kampanii i pokazów rzeczywiście jest potrzebne w odświeżeniu wizerunku włoskiej marki?

2 / 7

Levi Dylan

Obraz
© Getty Images

Włoski dom mody Dolce & Gabbana stara się pozyskać nowe grono wiernych klientów i tym samym dotrzeć do młodszego pokolenia. Nieprzypadkowo duet projektantów uczynił gwiazdami swojej kolekcji wpływowe osoby z mediów społecznościowych. Wśród nich pojawiły się również dzieci znanych rodziców, m.in. córki aktora Sylvestra StalloneSistine i Sophia, syn aktora Jude’a LawRafferty, córka Lionela RichieSofia, syn Pameli AndersonBrandon Lee czy wnuczek Boba DylanaLevi Dylan. W gronie modeli znaleźli się również wpływowy vloger, Cameron Dallas oraz Imogen Waterhouse, siostra modelki Suki Waterhouse oraz aktorka, która ostatnio zagrała w filmie Toma Forda – „Zwierzęta nocy”.

Co myślicie na temat pomysłu Stefano Gabbana i Domenico Dolce? Czy zaangażowanie młodych gwiazd internetu do swoich kampanii i pokazów rzeczywiście jest potrzebne w odświeżeniu wizerunku włoskiej marki?

3 / 7

Rafferty Law

Obraz
© Getty Images

Włoski dom mody Dolce & Gabbana stara się pozyskać nowe grono wiernych klientów i tym samym dotrzeć do młodszego pokolenia. Nieprzypadkowo duet projektantów uczynił gwiazdami swojej kolekcji wpływowe osoby z mediów społecznościowych. Wśród nich pojawiły się również dzieci znanych rodziców, m.in. córki aktora Sylvestra StalloneSistine i Sophia, syn aktora Jude’a LawRafferty, córka Lionela RichieSofia, syn Pameli AndersonBrandon Lee czy wnuczek Boba DylanaLevi Dylan. W gronie modeli znaleźli się również wpływowy vloger, Cameron Dallas oraz Imogen Waterhouse, siostra modelki Suki Waterhouse oraz aktorka, która ostatnio zagrała w filmie Toma Forda – „Zwierzęta nocy”.

Co myślicie na temat pomysłu Stefano Gabbana i Domenico Dolce? Czy zaangażowanie młodych gwiazd internetu do swoich kampanii i pokazów rzeczywiście jest potrzebne w odświeżeniu wizerunku włoskiej marki?

4 / 7

Imogen Waterhouse

Obraz
© Getty Images

Włoski dom mody Dolce & Gabbana stara się pozyskać nowe grono wiernych klientów i tym samym dotrzeć do młodszego pokolenia. Nieprzypadkowo duet projektantów uczynił gwiazdami swojej kolekcji wpływowe osoby z mediów społecznościowych. Wśród nich pojawiły się również dzieci znanych rodziców, m.in. córki aktora Sylvestra StalloneSistine i Sophia, syn aktora Jude’a LawRafferty, córka Lionela RichieSofia, syn Pameli AndersonBrandon Lee czy wnuczek Boba DylanaLevi Dylan. W gronie modeli znaleźli się również wpływowy vloger, Cameron Dallas oraz Imogen Waterhouse, siostra modelki Suki Waterhouse oraz aktorka, która ostatnio zagrała w filmie Toma Forda – „Zwierzęta nocy”.

Co myślicie na temat pomysłu Stefano Gabbana i Domenico Dolce? Czy zaangażowanie młodych gwiazd internetu do swoich kampanii i pokazów rzeczywiście jest potrzebne w odświeżeniu wizerunku włoskiej marki?

5 / 7

Cameron Dallas

Obraz
© Getty Images

Włoski dom mody Dolce & Gabbana stara się pozyskać nowe grono wiernych klientów i tym samym dotrzeć do młodszego pokolenia. Nieprzypadkowo duet projektantów uczynił gwiazdami swojej kolekcji wpływowe osoby z mediów społecznościowych. Wśród nich pojawiły się również dzieci znanych rodziców, m.in. córki aktora Sylvestra StalloneSistine i Sophia, syn aktora Jude’a LawRafferty, córka Lionela RichieSofia, syn Pameli AndersonBrandon Lee czy wnuczek Boba DylanaLevi Dylan. W gronie modeli znaleźli się również wpływowy vloger, Cameron Dallas oraz Imogen Waterhouse, siostra modelki Suki Waterhouse oraz aktorka, która ostatnio zagrała w filmie Toma Forda – „Zwierzęta nocy”.

Co myślicie na temat pomysłu Stefano Gabbana i Domenico Dolce? Czy zaangażowanie młodych gwiazd internetu do swoich kampanii i pokazów rzeczywiście jest potrzebne w odświeżeniu wizerunku włoskiej marki?

6 / 7

Sofia Richie

Obraz
© Getty Images

Włoski dom mody Dolce & Gabbana stara się pozyskać nowe grono wiernych klientów i tym samym dotrzeć do młodszego pokolenia. Nieprzypadkowo duet projektantów uczynił gwiazdami swojej kolekcji wpływowe osoby z mediów społecznościowych. Wśród nich pojawiły się również dzieci znanych rodziców, m.in. córki aktora Sylvestra StalloneSistine i Sophia, syn aktora Jude’a LawRafferty, córka Lionela RichieSofia, syn Pameli AndersonBrandon Lee czy wnuczek Boba DylanaLevi Dylan. W gronie modeli znaleźli się również wpływowy vloger, Cameron Dallas oraz Imogen Waterhouse, siostra modelki Suki Waterhouse oraz aktorka, która ostatnio zagrała w filmie Toma Forda – „Zwierzęta nocy”.

Co myślicie na temat pomysłu Stefano Gabbana i Domenico Dolce? Czy zaangażowanie młodych gwiazd internetu do swoich kampanii i pokazów rzeczywiście jest potrzebne w odświeżeniu wizerunku włoskiej marki?

7 / 7

Brandon Lee

Obraz
© Getty Images

Włoski dom mody Dolce & Gabbana stara się pozyskać nowe grono wiernych klientów i tym samym dotrzeć do młodszego pokolenia. Nieprzypadkowo duet projektantów uczynił gwiazdami swojej kolekcji wpływowe osoby z mediów społecznościowych. Wśród nich pojawiły się również dzieci znanych rodziców, m.in. córki aktora Sylvestra StalloneSistine i Sophia, syn aktora Jude’a LawRafferty, córka Lionela RichieSofia, syn Pameli AndersonBrandon Lee czy wnuczek Boba DylanaLevi Dylan. W gronie modeli znaleźli się również wpływowy vloger, Cameron Dallas oraz Imogen Waterhouse, siostra modelki Suki Waterhouse oraz aktorka, która ostatnio zagrała w filmie Toma Forda – „Zwierzęta nocy”.

Co myślicie na temat pomysłu Stefano Gabbana i Domenico Dolce? Czy zaangażowanie młodych gwiazd internetu do swoich kampanii i pokazów rzeczywiście jest potrzebne w odświeżeniu wizerunku włoskiej marki?

Źródło artykułu:WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)